Tanıtım 1

777 34 6
                                    

Çalar saatimin sesine uyanmıştım gözlerimi yavaş yavaş açmaya çalıştım ama tekrar kapanıyordu ,tekrar açtım aşırı uykum vardı Ama bu sesi kesmek için açmıştım işte. Çalar saatimi hızlıca elime alıp kapattım. Saate baktığımda saat daha sekiz'idi. Elimdeki çalar saati yerine yavaşça koymamla birlikte telefonumun çalması bir olmuştu . Uykulu gözlerimi ovuşturdum ve arayan kişinin ismine baktım arayan kişi ; Sevgilim Deniz'idi açıkçası çok şaşırdım bu saatte insan aranır mı hiç !! Bir kaç saniye sonra telefonu açtım ..

Deniz ; ''Günaydın Sevgilim'' ! dedi neşeyle ..

Selin ; '' Efendim denizciğim'' dedim kısık ve boğuk bir sesle.

Deniz ; ''Bugün okulun son günü gelecek misin bebeğim ? '' dedi .

Aman be!! ona İstanbul'a gideceğimizi söylemedim kahretsin ! dedim.

Deniz ; "Bebeğim orda mısın?" dedi bende hemen telefona yöneldim.

Selin ; "E-Evet burdayım deniz ben okula gelmeyeceğim artık , çünkü ben İstanbul'a taşınıyorum artık seni göremeyeceğim bunu önceden söylemem gerekirdi biliyorum , ama söylemedim işte aslında unuttum yani çok üzgünüm ve artık seninle çıkmak istemiyorum artık bıkkınlık geldi.." Dedim

Deniz ; "Ne demek benden sana bıkkınlık geldi ya ben zenginim param var iphone 6'ım var daha ne?"

Selin ; Deniz! canımı sıkma benim duydun mu sıkma! Yeter artık başka kişiler istiyorum ben hayatımda , ben artık Bwm kullanmak istemiyorum, ben Dozer kullanmak istiyorum. Ayrıca sen kendini iğrenç biri sandığın sürece hayatında ben olmayacağım ayrıca seni paran var zenginsin diye sevdim o yüzünde--

Deniz ; "Senden nefret ediyorum selin nefret ! "dedi dediklerimden sonra .

Ve telefonu yüzüne kapattım ben geçerçekten öyle birimiydim? dedim kendi kendime. Saate baktığımda saat 9'idi ve yataktan kalkıp dolabıma yöneldim..

Taşıyacağımızı bildiğim için 3 bavulumu çıkardım dolabımdan. Eşyalarımı düzgün bir şekilde yerleştirme başladım....

Nerdeyse bütün kıyafetlerimi koymuştum , kışlık yazlık ne varsa koydum ve yatağımın üstünde duran kıyafetlerimi giyindim , yüksek bel bir

pantolon , donut resimli uzun kollum ve polarımı giymiştim . Ve günlük makyajımı yapmıştım klasik eyeliner maskara kırmızı bir ruj sürmüştüm...
Ayy resmen Haluk Mertoğlunun evinde kalıcaz ne kadar güzel yaa derken kapımı birisi çalmıştı 'giir' gelen kişi İkizim' idi.

Nazlı ; "Oha kızım bu ne acele böyle yavaş ol ya !" bağırmaksızın bir sesle.

Selin ; Ne var yani ya hem niye kızıyorsun ki alt tarafı 'Mertoğlu' villasında kalıcaz ayy ne alt tarafı ya resmen üst tarafı acaba havuzları var mıdır? Dedim.

Nazlı ;"Selin boş yapma hadi aşağı in hadi haluk kişisi gelmek üzere!" Dedi .

Selin ; "Tamam makyaj çantamı sırt çantama koyup hemen geliyorum..."

10 yada 8 falan voteden sonra ilk bölüm gelecek ssjsdjsdjd
Umarım bu tanıtımı beğenmişsinizdir lütfen yorumda yapın ilk bölüm bomba gibi olucak :)))












Alsel AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin