1.Bölüm

494 27 6
                                    

Sonunda İzmir'den İstanbul'a gelebilmiştik.Nazlı huzursuz ve zor olsa da sonunda onuda ikna edebilimiştim... Annem nazlının yol boyunca asık olduğunu görünce yanına geçip kulağına şöyle fısıldadı..

Güneş ; "Nazlıcım artık asma suratını. Hem gelemeden önce yaptıklarına deydi mi? " dedi annem nazlının suratı asık ve sinirliydi.

Nazlı ;" Deydi anne deydi , ben buraya gelmek istemiyorum ki selinin çenesi yüzünden geldim işte." dedi annem pek umursamazca.... Salona girdiğimizde yakışıklı mavi gözlü bir çocuk ve haluk abi vardı

Haluk ; "Hoş geldiniz kızlar, güneş hoş geldin hayatım."

Ali ; "Merhaba kızlar be-" nazlı mavi gözlü çocuğun sözünü kesmişti ve sinirle araya dalmıtştı.

Nazlı ; "Haluk kişisi anneme hayatım deme! " dedi.

Güneş ; "Sen onun kusuruna bakma haluk biraz huysuz. Hadi kızlar odanıza çıkıp eşyalarınızı yerleştirin " dedi annem..

Bizde hemen odaya çıkıp eşyalarımızı yerleştirmeye başladık üçümüzün odaları farklı yerlerdeydi o yüzünden farklı odalara dağıldık. Kapımı açıp içeri girdim oda çok güzeldi , cama baktığımda ilk gördüğüm görüntü

havuz olmuştu. Neredyse kocaman birşeydi dedim ve arkamı döndüğümde gözlerim kocaman açılmıştı mavi gözlü çocuk duruyordu karşımda bi an dona kaldım ve

beynimin donmuş gibi hissediyordum ki bir anda kendime gelebildim , sonra bavullarıma yöneldim onu görmezden gelerek.
Elime bavulumu alıp kaldırmaya

kalkıştığumda elimden düştü. Kaldırmaya çalıştığımda bir el görmüştüm erkek eliydi bu...

Ali ; "Yardım etmemi istermisin? " dedi , birde bakış attı allahım kalpten gitmek üzereydim çok taş.

Selin ;" Evet , lütfen" dedim gözlerinin içine bakarak. Ve yatağın üstüne koyduk bavulu.

Ali ; "Anlat bakalım nereden geliyorsun? " dedi mavi gözleriyle bakarak biraz uyanmıştım aslında.

Selin ; "İzmir'den geliyorum , adım Selin senin adın? "dedim.

Ali ;" Benim adımda ali. Akşam bir yerlere gitmek istermisin? " dedi bana maviş maviş bakarak.

Selin ;" Tamam olur yani ama annemden izin almam lazım sen bana telefon numaranı ver ben sana mesaj atarım. " dedim ve elime telefonumu alıp kişileri kaydetme yerine girdim.

Ali ;" Olur yaz 053xxxxxxxx izin alınca mesaj atarsın hemen gideriz. " dedi maviş.

Selin ;" Tamam olur atarım sana mesaj. "dedim.

Ali ;" Olur akşama doğru arasın bebeğim." deyip göz kırptı ve odadan çıktı..

Bende şaşırmıştım açıkçası bana resmen bebeğim demişti. Bende yatağın üstünde duran eşyalarımı yerleştirmeye başladım.

...

Eşyalarımı yerleştirip aşağı indim. Bahçede aliş telefonuyla oynuyordu bende hemen gittim tabi yanına oturdum.

Ali ; "Noldu niye geldin?" dedi bana maviş maviş bakarak.

Selin ; "Annemden akşam için izin aldım , akşam nereye gidiyoruz? " dedim.

Ali ; "Bara gidiyoruz kafamı dağıtmam lazım sevgilimden ayrıldım." dedi şaşırdım erkeklerde aşk acısı çekiyormuş dedim ve gülümsedim ilk defa hayatımda bara gidicektim .


Akşam olmuştu saat 11'i gösteriyordu sıkılmıştım tabi camı açtım ve dışarıyı izelemeye başladım aliyi beklerken , kırmızı bir bwm geldi evin önüne ali vardı arabanın içinde ve bi kız neyse arabadan indi ve bende camı kapatıp çantamı telefonumu aldım bi kere kendime bakıp '' Çok güzelim be '' diyip gülümsedim ve ışığı kapatıp aşağı indim herkes uyuyodu sessiz bi şekilde indim tabiki kapıyı olabildikçe yavaş açtım ve kapattım . Ali tam olarak karşımda duruyodu hadi gel dedi arkadaki kıza şimdiden gıcık oldum her neyse arabaya bindim ...


devamı ikinci bölümdeğğğ sdojfhsdluıfs kısa mısa öz oldu gibi ya adfmkhasdjsgdm








Alsel AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin