Evet bardaydım , hayatımda ilk defa bardaydım.Ortam cidden güzelmiş ama şu çaprazımda duran çocuk için aynı şeyi söyleyemiceğim...Ali çocuğun bana baktığını fark edince laf attı.Ali ; "Ne bakıyorsun oğlum kıza sahibi var onun!!" Diyince hoşuma gitti açıkçası için bi tuhaf oldum içkili bide...
Çocuk ; "Sanane oğlum malzeme sağlam bakarım bakmam." Der demez ali buna bi kafa attı çocuk neye uğradığını şaşırdı arkadaki içki masasına doğru düştü. Bende ali'iyi çekiştiriyorum yapma etme diye ama dinleyen kim..?
Ali ; "Malzeme sağlammıymış lan!!!" Dedikten sonra çocuğun yakasından tutup yüzüne baktıktan sonra , aniden bi kafa daha attı.. Herkes bizi izliyordu bende bağırıp şöyle dedim...
-"Dağılın lan ayı mı oynuyo ne bakıyonuz."- deyip sinirlendim. Sonra herkes dağıldı aliyle o çocuğun kavgası hala bitmemişti sonunda dayanmayıp aliyi çektim kenara. O çocuğa dönüp...
-"Oğlum hasta mısın nesin yürü git belanı arama."- dedim ve aliyi çekiştirerek çıkışa sürükledim..
-"Yüzün yara bere içinde farkında mısın?"-
Ali ; "Olabilir , senin için değer." Dedi gözlerini devirerek.
-"Sen içkilisin iyi değilsin , hadi yürü eve gidiyoruz."-
Ali ; " Ben gayet iyiyim , bunları içimden gelerek söylüyorum." dedi içkili olduğunu düşünüp umursamadım.. Arabaya doğru onu çekiştirirken aklıma bir şey geldi ben araba kullanmayı bilmiyordum ki ilk deneyimim olmayacak kursa gitmiştim orada da kaza yapmıştım.Umarım bir şey yapmam.. Arabaya aliyi zor olsa da sokabilmiştim... Evin önünde durdum iyi sürüş yapmıştım yol boyunca ali gülerek konuşsa da onunla başa çıkabilmiştim.. Arka kapıyı açtığımda ali sızmıştı uyuyordu kolundan tutup kendime çektiğimde yana doğru kaydı bende çömelip yüzünü inceledim o kadar pürüzsüzdü ki baktıkça bakasım geliyordu ama bu saçmalığa son vermeliyim , hayır hayır mertoğlu gelini olamam ! Dedim ve irkilip kendime geldim , Ali'nin kolunu omzuma alıp boynuma koydum kapıya doğru ilerlerken uyanır gibi oldu ...
Ali. ; "Selin , Seni çok seviyorum." Dedi şok olmakla olmamak arasında kalmıştım , ağızını yaya yaya söylediği için pek anlaşılmadı aslında belkide. Pelin diyecekti dimi ama ? Herneyse
Devamı 3. Bölümde fena bombalarla gelicem. Yorum yapın ve oy verin lütfen 😘😘