Multide emre ve mustafa var :)
Keyifli okumalar :)
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Çantaları bırakıp bahçede hediyelerle birlikte Mustafa ve Emreyi beklerken Batu geldi yanıma ve :
- Naber kızlar ne yapıyorsunuz dedi ,göz kırparak.
Ben :
-Bir arkadaşımızı bekliyoruz dedim gülerek.
Batu :
-Öğlen arasında bahçede buluşalım mı ?tabi sende müsait olursan dedi .Küçük çocuklar gibi mahcubça ensesini kaşıyarak.
Ben :
-Tamam ben müsait olurum, sanada vermem gereken bir şey var dedim.
Batu :
-İyi o zaman öğlen burada buluşalım dedi gülerek.Bende tamam dercesine kafamı salladım. Batu gittikten beş dakika sonra Mustafagil gelmişti.Tam sınıfa gideceklerdi Deryayla önlerini kestik.
Derya :
- Günaydın dedi.
Emre ve Mustafa :
-Günaydın dedi aynı anda
Ben :
-Naber napıyosunuz dedim.
Mustafa :
-İyiyiz siz ne yapıyosunuz dedi
Ben :
- İyiyiz .Hadi çantalarınızı hemen bırakıp gelin bahçeye ,biz sizi burada bekliyoruz dedim.ikiside tamam dercesine kafa salladı. Bizde bi banka oturup onları beklemeye başladık mustafa :koyu kahverengi gözlü,kumral bir ten rengi ve koyu kestane rampalı saçlarıyla her kızı tavlayabilecek birisiydi. Emre ise Mustafanın tam tersine mavi gözlü , sarışın ve hafif sarı saçlarıyla mustafa gibi her kızı tavlayabilecek bir tipdi.Açıkcası ikisininde gideri vardı. Ben bunları düşünürken gelmişlerdi.
Mustafa :
-Evet geldik bu kadar acil olan mevzu neydi kızlar dedi sırıtarak ve bi o kadarda meraklı gözlerle bana baktı.
Ben :
- Şey, dün ki olay için size küçük bir teşekkür hediyesi aldık dedim gülmseyerek ve hediyeleri verdik.
Emre :
-Vayyy bunlar güzelmiş dedi.
Mustafa :
-İyi o zaman biz sizi hep kurtaralım dedi gülümseyerek.
Ben:
- Nasıl beğendinizmi ?dedim.
Mustafa :
-Evet bunlar çok güzel teşekkürler deyip sarıldı.Bende ne yapacağımı bilemedim öyle sap gibi kaldım sonra çekildi Emre ise elimi sıktı.Bileklikleri takamadılar ben ve derya yardımcı olduk ardından zil çaldı ve sınıfa gittik.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Umarım beğenmişsinizdir biraz kısa olmuş olmuş olabilir onun için özür dilerim benim için vote ve yorumlarınızı çok önemli şimdiden teşekkürler :)
Birde sayfada boş sayfalar var gerçekten çok üzgünüm bunun için ne denediysem kaldıramadım çok özür dilerim :(