Superior Spider-Man (Otto Octavius) (Earth-616)
Gelelim son yılların en karizmatik örümceğine. Evet, yanlış okumadınız bu örümcek Otto Octavius. Hem de Earth-616'da. Hala anlamamış olanlar için biraz daha konuyu açayım hemen. Otto Octavius, her örümcek hayranın yakından bildiği bir karakter. Aslında bakarsanız örümcek-adam'ı az-çok bilen bir kişi bile mekanik kollara sahip olan Doctor Octopus'u yani Doc ock'ı bilir. Buna en yakın örnek de Sam Raimi'nin yönetmenliğini üstlendiği, Tobey Maguire ve Edward Molina'nın baş rollerinde oynadığı 2004 yapımı efsanevi Örümcek-adam filmidir.
Ölüme çok yakın olan Otto, Parker'i kandırıp bilincini değiştirmiştir. Parker'ın bedenine Otto, Otto'nun bedenine iste Parker'ın bilinci yerleşmiştir. Bilinçleri yer değiştirdikten sonra Otto'nun bedenin yaşam fonksiyonları durmuş ve Peter bu beden de ölmüştür. Yeni bedenine bürünen Otto, bundan böyle süper kahraman olacağını ve geçmişte işlediği suçlara karşı iyilik yapacağını kendine görev olarak adamıştır.
Otto bir çok kötü karakteri sakat bırakmış, şehri kontrol altına alan mekanik ve örümcek-askerler ile donatmıştır. Suç oranını düşürmüş ve belalı altılının üyelerini zihinsel kontrol altına almıştır. Aynı zamanda teknolojik bilime atılan Otto, Parker Industries'i açmıştır. Yeni bedeninde eski örümceği aratmayıp daha da muhteşem bir karakter haline gelmiştir. Daha sonra Green Goblin ile girdiği savaştan yenik düşmüştür. Tüm bu zaman diliminde aslında bilinç altının derinlerinde hala Parker'ın bir parçası vardı. Ve zaman zaman kendini belli ediyordu. Goblin'i alt edemeyeceğini anlayan Otto, kendi bilincini silmeye ve Parker'ın bedenine geri dönmesini sağlar. Bedenine geri dönen Parker, eski kostümünü giyer ve Goblin'i alt eder.
Küçük bir ekleme daha yapmak gerekirse.. Otto, Parker'ın bedenindeyken Flash'in elinden venom u alarak küçük bir süre de olsa symbiote u kendine bağlamış ve bu düeti Superior-Venom olarak adlandırmıştır.
Spider-Woman (Jessica Drew) (Earth-616)
Spider-Woman, Marvel Comics'in ilk örümcek kadınıdır. Çizgi roman sayfalarında ilk göz kırpışı 1977 yılına dayanmaktadır.
Jessica'nın ailesi örümcek DNA'sını insan üzerinde uygulamak istediği bir çok deney gerçekleştirmektedir. Annesi hamileyken yaptıkları deneylerin sonucunda ki bir ışına maruz kalır. Jess özel yeteneklere sahip bir çocuk olarak dünyaya gelir. Bir zaman sonra Jess'in ailesi bilinmeyen bir nedenden dolayı ortadan kaybolmur. Jess komaya girer ve uzun yıllar boyunca uyanamaz. Tüm hafızasını kaybetmiş olarak yepyeni ve garip güçlerin hükmettiği bambaşka bir dünyada gözlerini açar. Sonunda kendini onu mükemmel bir suikastçı olması için eğiten bir grup olan Hydra'nın yörüngesinde bulur ama onlara karşı gelerek isyan eder. Peter Parker'ın yardımıyla aralarından kaçar ve gelecekte Nick Fury'nin gizli ajanı daha sonra da Örümcek-Kadın olur.
Spider-Verse sonrası Jess, klasik kostümünü yeni kostüm ile değiştirmiş ve suç dünyası ile artık bu şekilde savaşmaya başlamıştır.Spider-Girl (Anya Corazon) (Earth-616)
Anya, Brookly'de yaşayan basit bir 9. sınıf öğrencisiyken. Örümcek topluluğu adında ki eski bir grubun büyücüsü onu bir yabancıyı kurtarırken gördükten sonra örümcek güçlerine kavuşmuştur. Güçlerini kazanan Anya, örümcek topluluğu ile sıkı bir işbirliğine gider ve onların en büyük düşmanı, kötü yabanarısı kardeşliğine karşı savaşır.
Silk (Cindy Moon) (Earth-616)
Cindy Moon, Peter Parker'ı ısıran örümcek tarafından ısırılmıştır. Yıllarca kendi halinde yaşamış ve güçlerini saklamıştır. Kaçırılıp, hapis düştükten sonra Parker tarafından kurtarılmış daha sonra ise Silk (İpek) ismini alarak kötülük ile savaşmaya başlamıştır.
Cindy'nin ilk kostümü ise kendi organik ağlarından oluşan cesur bir seçimdi.