Prolog

8 0 0
                                    

Telefon? Bifat. Casti? Bifat! Medicamente? Bifat.

"Esti gata Julie? " Strigă mama.
"Da. Să pornim spre aeroport."

Paris...un oras frumos. Chiar foarte frumos. Poate ca nu doar faptul ca sunt multe chestii turistice, ci si ca oraș.
Uhm...o sa îmi fie dor de acest oraș.

Ajungem la aeroport, acolo mama si tata luandu-mă și strangandu-ma în brațe. Huh. Respira Julia.

***

Intru în noua mea casă. Sunt în Los Angeles. Nu ma mir ca deja mama mi-a dat cinci apeluri. O ignor, mergând sa ma schimb, astazi, merg la noul meu loc de munca pentru a afla orarul, etc.

Mă îmbrac în blugi stramți, alaturi de un maieu alb. Telefonul nu lipsește, si voilá.

Merg încet, din cand în cand repetând numele străzi pe care se afla clădirea.

"Diwarole...." Spun eu întrerupându-ma, din cauza ca ma lovirea de cineva.
"Scuze..." Spune el, dandu-mi mâna sa ma ridic.
"Nu are nimic...eu am fost cea neatenta." Spun eu acceptandu-i gestul, prinzandu-i mana si ridicandu-ma.
"Esti noua pe aici...te ajut cu ceva? " Spune el, privindu-ma misterios.
"Uhm...daca ai putea sa imi spui unde se afla strada....ahm Diwaroleoly ...? " Spun eu zambind.

Îmi dă indicațiilor speciale pentru a ajunge la destinația dorita, apoi eu le urmez.
Ajung. Wow. Ce clădire mare.

Intru, întrebând prima doamna, unde este doamna Wurrelle.
Odata întrebând, toate fetele începuse-re sa șușoteasca.

"Etajul 3 , camera cu numărul 11." Spune ea.
"Merci beaucoup ! " Zic eu, luand-o într-acolo.

Ajung, si bat diplomatic la ușa. Aud un "Intra! " bărbătesc, apoi deschid usa.
Un miros de mentol ma întâmpina, apoi un bărbat cam de vreo 24-25 de ani.

Hai Julia! Curaj! Nu ai venit aici ca sa te holbezi la el!

"Uhm, scuze, dar unde este doamna Wurrelle ? " întreb eu, rapid.
"Eu sunt fiul ei, Aiden. Din păcate ea mi-a îmanat mie firma, așa ca daca nu te superi, de ce te afli aici? " Spune el, intorcându-se la lucru.
"Am venit să lucrez. Sunt noua secretara a dumneaei...adica, a dumneavoastră." Spun eu balbaindu-ma.
"Te-a angajat pe tine?"
"Da...am primit serviciul acum o săptămana, dar drumul din Paris a fost lung, si in plus ca a trebuit sa imi iau larevedere de la toate rudele." Spun eu.
"Pai atunci, de maine începi. La ora 08:00 sa fi aici, cu doua cafele pregătite, una a mea si una a ta. Maine iti voi mai zice ce ai de facut, intre timp...tu te poti acomoda. Vei venii cu mine aproape peste tot, la fiecare ședința. Numele tau, te rog? "
"Juliette Growell."
"Perfect."

Si asta a fost capitolul 1. Bun, sec, stiu. Începutul e sec, dar va promit ca o sa va placa următoarele capitole. Kisses. 👅

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 22, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mr. KillerWhere stories live. Discover now