Annemle beraber evden çıkmıştık.Yolda yürüyorduk.Annemin elinde,çok sevdiğim altın renginde minik mavi şapkalı ve papyonlu , elinde minik bir mikrofon olan bir pelüş ayıcığım vardı.Benim için annem taşıyordu.Annem birisiyle görüşmesi gerektiğini,ancak telefonun şarjının bittiğini söyledi,elimden tutup karşıdaki telefon kulübesine yöneldi ve tuşlara bastı.Annemin telefonuyla görüşmesinin uzun süreceğini fark ettiğimde sıkıldım ve oyuncak ayım ile oynamak istedim.Ayıcık,annemin elinde olduğundan vermesi için anneme seslendim.Ama annem beni duymuyordu.Değişik ve ciddi ifadesiyle bana aldırmadan telefon görüşmesine devam etti.Birkaç kez ona seslendikten sonra bu işin böyle olmayacağını fark ettim.Sıkılıp etrafa bakınırken bir pizza restoranı gözüme takıldı.Bir sürü çocuk oraya giriyordu.Eğlenceli bir yer gibi görünüyordu.Merak ettim.Orası o kadar göz alıcıydı ki...Annemi ve oyuncağı unuttum ve fark etmeden oraya yöneldim.İçeriye girdim.Bir müzik vardı ve-ve sanki bir sahne. Boyum kısa olduğu için ve arkalarda olduğum için göremedim.Bu müziğin kimden geldiğini tam olarak anlayamadım.İnsanların arasından zorla geçerek öndeki dört çocuğun ve sahnenin yanına ulaştım. Ama orada sadece onlar yoktu.Hey!O da ne!Maskotlar!Çok sevimliler ve müzik çalıp şarkı söylüyorlar!Bu-bu çok eğlenceli!Kendimi onlara öyle kaptırdım ki annem tamamen aklımdan silinmişti denebilir.Sonra büyük insanları salona oturttular ve bizi başka bir odaya aldılar.Odadaki bir afişte:"HAPPY BİRTHDAY OLİVER!" Oliver,Bonnie'ydi.Üç yaşlarındaki bir kız,yeni büyüyen ve büyümüş dişlerini göstererek gülümsedi ve şöyle dedi:"Merhaba,ben Samantha!"Sanırım o da Chica idi.Benim ismimi sormadı ama lafı biraz geveledi ve ben de biraz rahatsız oldum.İki çocuk geldi ve onlar da adlarını söylediler.Timothy ve Toby.Onlar sırasıyla Freddy ve Foxy idi.Bana ismimi sordular.Ben ismini söyleyemeden Timothy sözümü kesti ve şöyle dedi:"Hey,küçük çocuk!Sana ufaklık diyeceğim!" Ezik durumuna düşmüştüm.
Devam Edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fnaf Hikayeleri
RandomBu Seride Fnaf Hikayelerini ve Teorilerini Paylaşacağım Şimdiden okuduğunuz için teşekkürler