Fnaf 1 oyunu 1993 Katil 1. Teori 5 çocuk purple man tarfından öldürülüyor ama puppet bunları robota dönüstürüyor ama 2 gün sonra katil yakalanıyor ama bir sorun var o yakalanan purple man değil başkası purple man serbest o zaman yakalan kim bilinmiyor. Katil 2. Teori Yine aynı olaylar ama purple man 1983 yılında robotların lanetiyle springtrapa dönüşmüstür başka bir katil daha var. Golden Freddy Ve Phone GuyFnaf 4 Golden Freddynin Hikayesini anlatıyor ama 5. çocuk golden freddy oluyor o zaman golden freddynin içindeki önceki çocuk özgür oluyor ama belki ikisinin ruhu birleşmiştir burasını es geçelimphone guy 'ın 4. gece golden freddy tarafından öldüğünü biliyoruz ve 4. geceye kadar golden freddy bize saldırıyor ama ondan sonra golden freddy bizi kurtarmaya çalısıyor çünkü lanetlenmemizi istemiyor peki phone guy kim ?Phone guy Jeremy Rizard peki nasıl oluyor her güvenlik görevlisi ayrılmadan önce kayıt yapıyor ve onları bir sonraki güvenlik görevlisi dinliyoro zaman 2. phone guy'ı bulduk ama daha bitmediFnaf 2 1987Burada gerçekleşen olay bite 87'dir bir çocuğu foxy beynin ön lobunu koparır ve resturant kapanmaya zorlanır ve sonunda kapanır 6. geceyi bitirinceki gazete haberindeki olay bahanesidirburadaki Phone guy Purple Man'dir ve çoktan springtrap olmuştur.o zaman bizim 1983'e ve 2017 yani 3. oyuna bakmalıyız. Fnaf 4 1983 5 çocuk ölmüstür ama biri hariç hepsini purple man katletmiştir o çocuk bizim 4. oyundaki karakterimizdir o ise Fredbearın kafasını ısırmasıyla oluyor ama katil bizi koruyor nedeni bence biz purple manin çocuğuyuz ve ayrıca bu oyun golden freddye odaklıdır ve oyunda puppet da vardırjumpscarelere dikkatli bakarsanız puppetı görürsünüz ve ışığı yaktığınzda bazen suratı şeffaf olarak gözükür ve ayrıca biz kabus görüyoruz ve 6. gece nightmagere bölümünden önce oyuncaklar konuştuktan sonra ve yok olduktan sonra kalp makinesinden dıııt diye bir ses geliyor bu çocuğun öldüğü anlamına geliyor ve nightmagere bölümünde bizim ruhumuz bizi yakalamaya çalışıyor oyunun sonundaki sandık ise bize fnaf 5'sin habercisidir yani oyun bitmedi aksine yeni başlıyorsitesinde oyun çıkmadan önce the end ve bir tane şeffaf soru işareti vardı.Fredbears Family Dinner 197?Burada bir çocuk purple man tarafından öldürülüyor ve o kişi 1983 de puppet oluyorFnaf 3 2017Bu oyun Springtrapın hikayesini anlatır ve bu oyunun sonunda bizim karakterimiz mekanı yakar ve springtrapla beraber ölür ama gazeteye dikkatli bakarsanız resimde karanlıkta springtrap vardıryani bu fnaf 3'ün devamı gelecektir anlamı vardır.Notlar:1. Golden freddy: Hayır Golden freddy Halisilison değildir çünkü golden freddynin doğa üstü güçlerinden dolayı gölgesi yoktur2.Puppet: Springtrap Puppetan korkar ve uzak durur ve o da golden freddy gibi doğa üstü güçleri vardır3.Shadows: Shadown Bonnie ve Freddy Spring Bonnie Ve Golden Freddydir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fnaf Hikayeleri
RandomBu Seride Fnaf Hikayelerini ve Teorilerini Paylaşacağım Şimdiden okuduğunuz için teşekkürler