Tákže, já jsem se sem rozhodla napsat také pár rad.Takže snad někomu pomůžou a deme na to;).
Cover:
Co by mělo být na coveru?
No měl by tam být určitě název příběhu, autor a nějaký ten obrázek(samozřejmě).Aby se hodil k té povídce. Nejlepší je, když si ho vytvoříte sami z důvodu toho, že sami nejlépe víte o čem to je.
ALE, když prostě neumíte, nechce se vám, nebo prostě chcete cover od někoho jiného než od sebe samého, tak to tak udělejte.
Příběh
Jak to mám udělat, když chci začít psát?No.Nejdříve si musím vymyslet děj. O čem to bude a jaká to bude kategorie, název, cover, trailer a tak dále.
Takže si zkusíme třeba romanci.
[Děj]Prolog:
,,Freji!Ty jsi mě zradil!"Vykřiknu a se slzami v očích utíkám domů.*NA STŘEDNÍ*
Dneska jsem přestoupila na střední uměleckou školu.
Už jsou to dva roky, co jsem se rozešla s Frejem.I z jeho jména se mi dělá nevolno.I když na něj jen pomyslím.
Ale to už je za mnou.Teď du žít nový život, svůj život. A třeba už konečně šťastný život......
A tak dále, a tak dále...
To je malý typ jak začít třeba romanci.Kde se ONA rozejde s NÍM. Že už HO nechce nikdy vidět a pak potká teprve svou zpřízněnou duši. Je to o tom, kdo se rád rozepisuje a kdo ne.
[Kategorie]Jak si jí vybrat?
Je to o tom, že máte nějaký nápad, předepsanou kapitolu, a ste celý bez sebe, když to je vaše první povídka (může být i stá).ALE pak se tady naskytne problém.Do jaké kategorie to dát? Menší rady-fantasy=jsou tam i jiné bytosti než lidé, nebo lidé s magickou mocí, romance=když se do sebe dvě duše zamilují, chicklik=13+...., fan fikce=jsou tam nějaké existující hvězdy (1D, 5SOS,...).Název, aneb jak ho vymyslet?
Název vymyslíš podle děje, nebo podle jména postavy, hlavní zápletky, kde se to odehrává. To je jen na vás.Třeba když vezmeme v potaz fantasy.No tak tam, když se to odehrává jinde než na Zemi.Tak si myslíte jméno té planety. Třeba Oficeus.A pak od toho odvodíte i ten děj, a vlastně i celý příběh.
Cover, aneb objednat či udělat?
Tam a sme u toho znovu.Je to jen a jen na vás, ale přesto je to nejlepší si to udělat sám, proe nejlépe víte o čem to je, ale když doopravdy neumíte, nebo se vám nechce dělat vlastní, tak si obědnáte.
Nejobvyklejšími přáními jsou názvy, postavy, popis a nanejvýš nějaký ten efekt.Pak už stačí jen chvilku počkat a máte to.
Trailer:
Tak to je prosté.Když ho umíte udělat, tak si ho uděláte. Když neumíte, tak o něj někomu napíšete.Název, postavy, co tam chcete mít napsaný a tak dále, a tak dále.Tak to by bylo pro dnešek všechno.A pište si o to, s čím by ste chtěli poradit;).Takže ahoj a někdy příště.
Tentokrát se s vámi loučí -A:).