5/ Obrázky

289 15 3
                                    


Ahoj! Dnešní téma jsou obrázky. Nejdřív Vám popíšu jak si můžete obrázek do kapitoly vložit na mobilu i na pc a poté se vrhnu na dotaz, který nám byl zaslán. Tak s chutí do toho.

Obrázky


Na PC

Pokud chcete vložit obrázek na pc musíte kopírovat URL obrázku. Což znamená, že můžete vložit jen obrázek z webu. Na obrázek klikněte pravým tlačítkem myši a zvolte Kopírovat adresu obrázku. Poté si na Wattpadu v rozepsané kapitole všimněte tlačítka nad nadpisem (toho levého) a toto tlačítko zmáčkněte. Pak podržte klávesnice Ctrl a V a máte hotovo.
Jinak teď je zde novinka, že můžete obrázek vložit i do kapitoly. V levé straně počítače.


Na mobilu

Na mobilu zase musíte po stažení aplikace Wattpad mít obrázek v Galerii a když zmáčknete levé horní tlačítko, tak se Vám otevře Galerie a zde si vyberete obrázek...


Vlastnická práva obrázků

Našli jste obrázek na internetu.
Právě v těchto případech se nejčastěji jedná o porušení autorského zákona – pokud ovšem nemáte písemné svolení pro použití obrázku. A to si rozhodně archivujte, abyste se nestali obětí soudního procesu a nemuseli platit náhrady a pokuty (může se ale také stát, že budete obviněni neprávem). V každém případě je bezpodmínečně nutné uvádět zdroj obrázku. A zdroj opravdu není google.com nebo seznam.cz! Tyto servery jsou ve většině případů jen vyhledávače, které najdou obrázky na jiných serverech.Nejhorší varianta však je, že najdete obrázek, uveřejníte ho a doufáte, že si toho nikdo nevšimne. V takovém případě vás může postihnout pokuta i několik desítek tisíc korun. Ořezem či úpravou obrázku také nic nevyřešíte. Často jsou fotografie chráněny vodotiskem, který je částečně znehodnocuje (například u prodejců kuchyní a realitních kanceláří). Občas jsou však chráněny steganograficky – jinými slovy je v nich ukryta neviditelná zpráva, která funguje jako podpis. Podobné steganografické zprávy se dávají například na CD před uveřejněním desky, aby se poznalo, kdo z nahrávacího studia vynáší.
Zdroj: http://www.webgarden.cz/blog/jak-zachazet-s-fotografiemi-a

Proto doporučuji navštívit stránku Creative Commons, kde stačí po použití obrázku napsat zdroj, název díla, jméno autora a stránky s kterou CC spolupracuje.
Popravdě je dost těžké se v tom vyznat, ale doufám že to zvládnete. Na Creative Commons vám dám odkaz do komentářů...

-W

RadyKde žijí příběhy. Začni objevovat