1.Мъртва си

98 11 2
                                    

Името ми е Дженевиф и съм на 18.Живеех много добре макар и с баба ми до преди година.Нашите са ме изоставили, когато съм била малка.Дори баба ми не ми е истинска баба..Както и да е..тя умря точно преди една година.През именно тази година много неща се промениха.Бях сама.Спрях учението и започнах работа.Живеех скромно в къщата, която тя ми беше оставила.Издържах се сама.
Нямах си никой.Е,освен Дерек - момчето което харесвах и също моят най-добър приятел.Не се виждахме често, защото той постоянно пътуваше със семейството си.Едно да знаете за Дерек - той винаги се връщаше.
До вчера мислех,че светът ще свърши, но днес получих пощата.Освен сметките имаше две писма.Разбира се едното беше от него.Побързах да го отворя.Имаше картичка от Франция.Пишеше :
Ще се върна скоро,лунички.Обичам те!
- И аз те обичам. - прошепнах и се усмихнах.
След това отворих сметките.Ужас!Обща сума : 2500$ Но откъде толкова?!!Сетих се,че баба не си беше пращала някои стари сметки..Как щях да събера толкова пари!?
Ще мисля по-късно.Отворих и последното писмо от неизвестен подател.Вътре имаше диск с бележка, на която пишеше "Пусни Ме".
Аз отидох до плейъра и го пуснах.Беше от видео камера.
- Мъртва си!Сега това ще бъде твоя край!Изрод!Не трябваше да си се раждала.
Някакъв мъж дърпаше момиче на около 5-6годинки към края на кея.
- Пусни ме!Пусни ме! - крещеше момиченцето.
- Изрод! - продължаваше да вика той.
Щом стигна до края я повдигна и се приготви да я хвърли в дълбокото.Искаше да я удави!
Точно преди да я пусне тя го захапа.Той изрева и я остави на кея.
- Ти..
Но още преди да каже нещо момичето го бутна от кея.Той падна във водата.Започна да се дави.Явно не можеше да плува.Тя го гледаше и не мърдаше.
- Дженевиф! - искряща той и замлъкна..завинаги..
Видеото спря.О,не!Не можеше да бъде!Това,това момиче съм аз!Но как е възможно!??Аз никога не съм.....Изведнъж спомените,които се опитвах да истрия от главата си ме налегнаха.Спомените от сиропиталището.Този мъж ни гледаше там.Този мъж ме изнасилваше всяка вечер преди да заспя.Накрая аз му казах,че ще кажа,а той че ще ме убие.
И тогава се случи.Не той ме уби.Аз убих него!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 23, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Let me goWhere stories live. Discover now