me

61 8 0
                                    

"Ünlü kelimesini sevmiyorum çünkü insanlar sonradan da kullanıyor. 'Eskiden ünlüydü, ama artık değil.' gibi. Ben eskiden biriydim, hala o kişiyim, ve sonrasında da aynı kişi olacağım. İnsanlar hayatını etiketleyebileceklerini sanıyorlar."

Harry,

Bir ünlüden çok daha fazlasısın. Kazandığın şöhret ile kişiliğin apayrı şeyler.

Tanınıyorsun, müzik yapıyorsun, haberlere çıkıyorsun ve daha birçok şey ama bunların hiçbiri senin altın ruhunu etkileyemez.

Naziksin, cömertsin, alçakgönüllüsün, sevgi dolusun, saygılısın, komiksin, doğalsın, farklısın ve özelsin. Bir arkadaşsın, kardeşsin ve oğulsun.

İnsanları bilerek ve isteyerek üzmeyi bir yaşam stili olarak getirmediğini biliyorum. Aksine insanları mutlu etmek için çalışıyorsun. En basitinden örneğim, hayranlarına olan tavrın. Harry, her şöhret sahibi kişi hayranlarını seviyordur, fakat herkesin senin gibi olduğunu düşünmüyorum.

Dışarı adım attığın an, daha önce hiç görmediğin insanların peşine takılıp bir saniye bile yalnız bırakmamalarını anlıyorsun. Rahatsız olsan da belli etmemeye çalışıyor veya yine nazik bir üslupla belirtiyorsun. O peşinden yürüyen, senin resmini çekmeye çalışan herkesin ruh halini anlıyorsun, onların isteklerini yerine getirmek için çabalıyorsun.

Seni görmenin heyecanı ve mutluluğuyla kriz geçiren genç kızlara sakinleşmelerinde yardım ediyorsun çünkü onları o halde bırakmanın içini acıttığını biliyorum.

Sahip olduğun ün, renkli ve ışıldayan kişiliğinin yanında bir hiç.

Harry,Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin