Dupa acele incidente,nu a mai fost asa de rau..Adica am inceput sa ma obisnuiesc...Azi e Vineri,avem dirigentie...
Se suna si ne asezam la locurile noastre..Vine diriginta si ne spune:
-Mai intai vreau sa va intreb ceva...Voi v-ati dori o excursie?
Colegii mei entuziasmati ,spun in cor:
-Da!!
Si diriginta ne spune ca vom merge la Salina Praid si vom sta peste noapte ...Si vom sta cate 2,3, sau 4 in camere,eu nu aveam cu cine sta ,dar cu cine ma nimeream urmam sa stau..
Totul fusese stabilit..Abia asteptam excursia asta! Asa poate voi mai vorbi cu colegii mei :)...Da,am asteptat o luna sa vina excursia...
Si in sfarsit intr-o zi de Luni la ora 6 :00 trebuia sa fim la scoala ...:) sa mergem in excursie
Eu am ajuns si mai erau cativa colegi...Diriginta iese dintr-un taxiu cu un baiat,care s-a datorit a fi fiul dumneaei...Mdap ...A mai iesit dintr-o masina alba 2 fete ,foarte dragute :) Pe una o cheama Roxi iar pe cealalta Elena..Ne-am cunsocut si ne-am imprietenit ,deci aveam cu cine sta ...:) Eram bucuroasa ca mi-am gasit noile prietene adevarate :)
In autobuz am ascultat muzica cu ele ,am ras si ne-am distrat si cum mie mi-a fost rau de masina nici nu am simtit ...
Ne-am plimbat prin oras si am fost si la Zoo...Dupa aceasta zi obositoare dar minunata ,am ajuns la Pensiune unde trebuia sa ne puna pe camere..Acum era problema cea mare ,nu aveam cu cine sta in camera....Dar,din fericire toata lumea se lupta pe camera de 4 persoane si Roxi cu Elena si acel baiat vroiau sa fie in ea si m-au invitatat pe mine sa stau cu ei...Seara aceea a fost absolut minunata :)
Pe la ora 02:00 am adormit si noi...La ora 9:00 am luat micul dejun ...Si am pornit spre casa...Cea mai tare excursie ever!..Chiar vroiam sa tin legatura cu ei,sper sa imi mai vad vreodata
YOU ARE READING
^_^ Viata Melaniei ^_^
RandomHey.Acest roman este despre o fata pe nume Melania,care are o familie ok,dar pe la scoala nu este poplulara,este timida si retrasa ,dar intr-o zi din viata ei totul se schimba,din mai multe puncte de vedere.Daca sunteti curiosi de povestea ei put...