Capitol 5 -Varaa

6 1 0
                                    

Heey... :) Nu mai am rabdare sa va povestesc ce s-a intamplat astazi!! ^_^ Mi-am gasit o noua prietena ,o cheama Elena :) ...Deci ea este prietena perfecta ^_^ Sa va zic,aveam ca tema la franceza de lucrat niste exerciti de pe un site,iar lui Elena i se stricase laptopul si i-am propus sa lucram impreuna ..Si e a acceptat...Suntem colege,nu am apucat sa va povestesc,eu nu vorbeam mai deloc cu ea pentru ca ea nu avea timp pentru alt cineva decat pentru prietenele ei,dar acum s-a destramat grupul ei ...Da...si am vorbit mai mult ,am aflat mai multe una despre alta si mna am devenit prietene...Si dupa cum v-an zis a venit vara minunata ,cea mai fain anotimp ^_^ ....Mda,si ea mi-a propus sa iesim afara ,eu nu prea ieseam pentru ca ma bazam mai multe pe teme ,invatat si chestii de scoala...Vara aceasta am inceput sa ies cu ea,sa mergem la magazin si sa ne cumparam tot felul de prostii :)) si le imparteam ,cand una nu avea bani la ea nici cealalta nu isi lua ,deci eram ca niste surori ,vara asta ne-am apropiat extrem de mult...Ne-am impartasit secrete ,si ea mi-a dat sfaturii in legatura cu comportamentul pe care sa il am ,adica sa nu mai fiu asa de "moale",m-a ajutat mult vara asta....

Din luna ,in luna deveneam mai puternica ,dar nu imi dadusem seama cat de mult m-am schimbat ....Nici nu mi-am dat seama....Vara asta ,cam in fiecare zi am iesit cu ea ,eram nedespartite ,tot ce imi doream ,se putea indeplini.tot ce mi-am dorit ,o prietena perfecta,care sa ma ajute la nevoie.

Mereu ne faceam poze care mai decare mai ciudate ,amuzante si oficial eram cele mai bune prietene pe viata...Asa de mult m-am distrat aceasta vara ,deci nu pot sa cred,nici in vise nu credeam ca se va putea intampla ceva asa de minunat...Totusi ,chestia asta cu prietenia si schimbatul intr-un fel radical ca alt fel nu pot spune nu m-a ajutat ,dar nici nu a fost ceea ce doream eu...Ma simteam minunat alaturi de ea,ca pot zice ,face orice ,dar cand plecam acasa de afara parca ma trezeam la realitate,deci intr-un fel ea m-a schimbat pe mine.

Eram alta persoana...Si deveneam pe zi ce trece tot mai apropiate si tineam foarte mult la ea....Transformare a inceput cand doream una,dar vroiam sa fiu tot eu doar sa fiu mai ok,sociabila si sa raspund la critici,din pacate nu numai asta fost ....am devenit alta ...mai rea ,nici nu vroiam asta,dar am zis ca cand v-a incepe scoala va fi mai bine...

Asa speram ...Deja se facuse Septembrie ,cand trebuia sa ma apuc sa recapitulez materia,ca intram in clasa a 7 a ...Asa de repede a trecut vara asta ,sigur v-a fi de neuitat ,si buna si rea cum a fost ea,sper ca la scoala cumva sa imi revin ca alt fel nu stiu ce voi face....


^_^ Viata Melaniei ^_^Where stories live. Discover now