Vee babaannem gelmişti, bu sefer nolucak bakalım ..
Aklımdan hiç çıkmıyo , ben 10 yaşındayken evde kıyamet kopmuştu..... 5 Yıl Önce ...
Annemin kardeşi bize gelmişti, zararı yoktu bize babaannem de bizdeydi her zaman ki gibi.Tabii bu aralar Ecrin baya bi yaramazdı veya mutfakta çok duruyo da diyebilirdik,ne var ne yok silip süpürüyordu.
- Gülsüm bu sular niye bu kadar çabuk bitiyo !?
Diye bağırarak sormuştu babaannem..
- Ya anne evde su bitiyo onu bile benden biliyosunuz
Diyerek cevap vermişti annem de..
Sonra tartışmaya başladılar,annem ve Alper dayım gece su almaya gittiler..
Bu arada babam ve babaannem evde annemin hakkında konuşuyordu.' Bu kadından ayrıl,ben bakarım torunlarıma ... ' diye söyleniyodu babaannem..
1 saatlik bir süreden sonra annem ve dayım ellerinle 5 litrelik bir suyla içeriye girdi..
Babaannem hadsiz birisi olduğu için dayımı da evde istemediğini babama söyleyip duruyodu,babam da annesi diye karşı gelemiyordu ve mecburen o ne derse onu dinliyordu..
Zaten ertesi gün dayım bizim evden gitti..
- Anne yeter artık ya her şeyi benden biliyosunuz bıktım
Diye sitem etti annem.
- Neyden bıktın , zaten bütün gün yatıyosun,çocuklar kirli kirli kıyafetleri ile dolaşıyolar,ilgilendiğin yok
- Üstlerinin kirlenmesi de mi benim suçum
Diye bağırdı annem,babam da oturmuş tek bir kelime etmeden onları dinliyodu..
Daha fazla bağırmalarına dayanamayıp,Ecrin ve Poyraz'ı yanıma alarak balkona çıktım.
Fakat ne çare o kadar çok bağırıyolardı ki sesleri buraya kadar geliyodu..
Annem daha fazla dayanamamış olucak ki valizini toplayıp evi terketti.
Ecrin odasına gidip ağlamaya başladı..- Ne ağlıyon kız kalk kalk!!
Diye bağırdı babaannem.. Ben ise olaylara o kadar yabancı kalmıştım ki ne tepki verceğimi,ne düşünceğimi şaşırmıştım..
Zaten kendi annem ölmüştü,şimdi ise babaannem yüzünden annem yerine koyduğum kadın evi terketti..
Ecrin ve Poyraz'ı dışarıya göndermişti babaannem , babam ise hâla oturuyodu..
Aradan biraz zaman geçtikten sonra babama telefon geldi,annemin onlarda olduğunu söyledi telefondaki kişi..
Babam da babaanneme haber verdi ...
O da iyi kaynana gibi gözükmek için hemen annemi getirmeye gitti..Biz ise annem gelicek diye çok sevinçliydik ve nihayet annem eve gelmişti.
Ertesi gün ise babaannem evine gitmişti ( bi zahmet yanii ) .
O sabah annem ve babamın yatağına gittim,aralarına yattım .. Annem bana ;
- Cansu bak baban da burda , sorcağım soruya cevap verDedi.. Bende;
- Tamam
Dedim ve annem ;
- Babaanneni mi,beni mi seçiyorsun ?
Diye sordu,şimdi babamın yanında nasıl cevaplıcam ki ben diye düşünürken cevabı kendi içimde vermiştim tabiki annem . Ama anneme cevap vermek yerine sadece güldüm,babam da araya girdi ve
- Kıza bu sorulur mu şimdi,seçimini yapar o sonra demi
Dedi babam ve güldü.
( Bu da her insanın hayatında olabilecek kötü anılardan bir tanesi )...Bugün...
O olaydan sonra babaannemden soğumuştum. Babamın o günkü dediğine göre kimi seçmemi istediğini de anlamıştım ama ne yazık ki bazı anneler sanıldığı kadar iyi olmuyor,üzgünüm babacım.
Her zamanki gibi anneme biraz laf attıktan sonra odaya geçti , sonra zaten beni öptü
- Uyy kuzuma özledim be Cansu'm
Dedi,bense o kadar nefret ediyodum ki ondan ne sarıldım ne öptüm...
O bizde olduğu zaman benim için cehennem de bir günmüş gibi geçiyordu.. Babam bunu farketmiyecek kadar kördü ya da farketmek istemiyordu.
** Canını yakanın tarafında olursan zamanla kül olursun. **
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli Dünya
De TodoHerkes gömer içine bazı acılarını, acı büyük olsa da küçük olsa da. Vee herkes mutlaka bazı şeyleri saklar özel veya değil. *** Her insanın içinde bir boşluk vardır, deşildikçe kanayan, kanadıkça deşilen.***