^^
Bu benim ilk hikayem. Umarım beğenirsiniz. Iyi okumalar...
^^
Arkama bakmadan nefes nefese koşuyordum. Sessiz ve hiç tekin olmayan sokaktan caddeye kendimi zor attım. Kalabalığa karışıp gözden kayboldum.○●○●○
Alarmın çalma sesiyle yorganı açıp uykulu uykulu ayağa kalktım. Buraya geleli bir hafta anca olmuştu. Bir hafta önce üç katlı yalıda ailemle huzurlu bi yaşantı sürüyor yakın arkadaşlarımla zaman öldürüyordum. Şimdiyse her gün bağırış ve Siren sesinin eksik olmadığı dar sokaklarıyla iç ürpertici bu mahallede yalnız yaşıyorum. Annem ve babam saklanmamın ve göze batmamam gerektiğini söyleyerek beni bu eve getirmişlerdi her ne kadar eve benzemesede. Kendileri ilk uçakta amerikaya uçmuş bir haftadır da sesleri çıkmamıştı. Neden burdayım bilmiyorum. Beni böyle bir yere nasıl bırakıp gitmişlerdi. Aklım almıyor. Daha reşit bile değilim. 17 yaşındayım reşit olamama daha üç ay var. Dün akşam marketten gelirken istemeden bi kavgaya karıştım. Uzaklaşcakken olayı gördüğüm için beni yakalamaya çalıştılar. Neyseki hızlı koşabiliryordum.
Yataktan kalkıp kendimi banyoya attım. Duş aldıktan sonra saçlarımı kurutup düzelestirdim. Kızıl saçlarım omuzlarımın üç parmak altında bitiyordu. Beyaz tenimle uyumlu duruyo. Gri lenslerimi taktım. Normalde gözlerim bal rengi denecek kadar açık bi kahve. Uzağı görmede sıkıntı çektiğim için lens tanıyorum bide gri gerçekten çok hoş duruyo. Kahvaltıdan sonra giysi dolabımı açtım. Beyaz sırtında yırtıklar ve zincirler olan tişörtümün altına şortu geçirdim. Boğazlı nikelerimi giyip kapıya yöneldim. Askılıkta duran sırt çantamın içine annemin verdiği paranın bi kısmını koydum. Geri kalanı geri gizli bölmeye yerleştirdim. Büyük bi paraydı. Annem haftalık bi bu kadar daha para gönderiyordu. Para sıkıntım yoktu. Kapıda ki kilitleri açıp dışarı çıktım geri kapıyı kilitledim. Dışarı sadece bi kez çıkmıştım. Çıkmamla başıma ne geldi biliyorsunuz. Korku dolu adımlarla sokağa çıktım. Etrafa baktım. Camlar birbiriyle konuşan kadınlar vardı. Hepsi bi an bana dönüp baştan aşağı süzdükten sonra fısırdamaya başladı. 'Sinir bozucu'.
Buralarda mağaza bulma umuduyla sokaklara daldım. Köşeyi döndüğümde soldaki garajdan sesler geliyordu. Biraz yaklaşıp dinledim.
-imdat! Kimse yok mu? Imdat! !
Sesi oldukça yorgun çıkan bi erkek sesiydi. Hiç tereddüt etmeden Garajın demir kapısını açtım. Kilitli degildi. Icerde kolları bağlı sandalye de oturan benim yaşlarımda biri vardı. Çantamı açıp çakımı çıkardım.
-acele et gelmeden gitmem gerek çabuk.
-tamam tamam ip çok kalın.
-hadi gelecekler
İpi açmamla beraber yerde bi kaç kişinin gölgesini gördüm. Sandalye den kalkan çocuk koşarak garajdan çıkacakken Garajın önündeki biri tutup karnına bıçak batırdı. Ağzımdan ufak bi çığlık çıktı. Çocuk dizlerinin üstüne çöktü. 'Kesin beni öldürcekler'
Ortadaki bana yaklaştı. Siyah gür karışık saçları,koyu kahve gözleri, yeni çıkmaya başlayan sakalları hem korkutucu hemde çekiciydi. Tişörtünün içinden fırlamış kasları güçlü olduğunu doğruluyordu. Öfke fışkıran gözlerini gözlerime dikmiş bana doğru ilerledi. Duvara kadar gittim. Duvarla arasında ki bedenim titriyordu.- sen az önce ne yaptın? Sesi fazlasıyla sinirli ve tehditkardı.
- b-bben bişe yapmadım. Sesim oldukça korkak çıktı.
- neyine güvenip bu piçe yardım edersin! !!
-b-bben yardım isteyinc-
Yanındaki sarışın çocuk araya girdi.
-abi ben onla zevkle ilgilenirim.
Bana yaklaşıp sapıkca bi bakış attı. Elini bacağıma uzattı. Yana kaydım. Omzum karşımda ki psikopatın koluna çarptı . Resmen etrafim sarılmıştı. Bi an gelen cesaretle cebimde ki çakımı karşındakinin koluna batırdım. Bunu beklemiyor olacakki hemen geri çekildi. Kargaşadan faydalanıp kaçacaktım ki sarışın sapık kolumdan tuttu. Hemen bacak arasına tekme attım.
-aaahhh! Sikt-ahh!
Koşup sokağa daldım. Yaşadığım eve yakindim. Hızlıca koştum. Eve girip kapıyı kilitledim. Cama baktığımda daha yeni geliyorlardı. Deri bi soluk çekip yere oturdum. Nasıl yaşicamtım böyle? Yerden kalkıp dolabımı açtım. Bundan sonra tam takım dışarı çıkcam. Çantamı açıp başka bi Çakı koydum. Biber gazı ve Elektra shock aletimide koydum. Dolap ağzına kadar bunlarla doluydu. ilk başta bunlar ne alaka demiştim ama şimdi anlıyorum ki bunlar bile az gelicek.