3.osa nii ei saa ju elada

90 5 0
                                    

Seal oli veel mingi ruuma ma läksin sealt sisse ja nägin basseini seal oli nagu ujula nii palju basseine nagu OMG OMG OMG OMG.
Ma läksin vaatasin rõdu pealt välja ja nägin et keegi kolib kõrval majja.keegi järsku kopitab uksele ja läksin avama seal oli mingi poiss.

P:poiss k:Kätu

P:tere

K:tere

P:kas sa tuleksid täna meile me oleme su uued naabrid?

K:ikka tulen olen kätu.

P:olen louis.

Omg ma virutasin ukse kinni kohe kkui kuulsin ta nime.Niiiiiiiiiiiiii eiiiiiiiiiii saaaaaaaaaaaa juuuuuuuuuu EEEELLLLLAAAAAAADDDDDDAAAAAA!!!!!!!!!
Ma rahustasin end nati läksin siis üles ja vaatasin mida võiks selga panna mmmmm.Ma panin siis kollase topi ja teksad.

2.tundi hiljem
Ma läksin nende maja juurde ja koputasin louis tuli ja avas ukse ja hüüdis rõõmust nagu 5.aastane jeee sa tulidki.Ma ise ei olnud rõõmus sest, ma vihkasin 1D.

Tee äkki tahate teada miks mulle 1D ei meeldi.Mulle ei meeldi sellepärast et nad on kuulsad ei saa kuidagi magada ja ma vihkan nende laule.

Nojah ma läksin siis sisse neil oli sama ilus maja aind väiksem ja kallim.

Louis tutvustas kõiki poisse.ma vihkasin isegi natukene nialli aga ta oli nendest kõige armsam ja tema toa rõdu on otse minu vastas.Ma läksin koju tagasi ja mõtlesin ära kolida aga ei saa ju kuhugi minna ja homme töö päev ma jäin vaikselt magama.

Jeee uus osa lõpuks valma.Täna on test ja ma suren ja jumala palju oli õppida.looodan et teile meeldib.♡♡♡♡♡☆☆☆:-):-):-):-)

Sina niall horanDonde viven las historias. Descúbrelo ahora