bölüm 1-başlangıç hikayesi

104 10 8
                                    

Ben Asya hayata bir sıfır geriden başladığımı söylemiştim biraz hayatımı anlatayım;

Babam vefat edince annem bana bakamayacağını söyleyip beni yetimhaneye yani karanlığa bıraktı. ama emin olun burada bir gram mutluluk var. Yakut benim neşe kaynağım komik kızdır beni güldürmek için elinden geleni yapar.

Pencereden sızan güneş ile gözlerimi tamamen açtım. Yakut çoktan uyanmıştı bile her zaman hazırlandıktan sonra beni uyandırırdı yataktan kalkıp terliklerimi ayağıma geçirdim

Yakut'un yanağına öpücük kondurup gülümsedim ''Günaydın süslü''dediğimde gülümseyip ''Günaydın yetimhane güzelim''dedi bana hep böyle hitap ederdi . yanından ayrılıp dolabımın karşısına geçtim. üstüme siyah tişört altına siyah deri ve dantel işleme taytımı üstüme geçirdim .

Yakutun hadi demesiyle beraber çıktık yetimhaneden çıkarken'de kızlara laf atmayı unutmadık " lan napıyon inek " deyip yakutla kahkaha attık :D tam çıktık gidiyorduk kiii yakutun sevgilisi sinan bize seslendi " kızıl kafa " o bana hep bu şekilde seslenirdi " ne varrr " diye çığırdım yanımıza gelip yakutun dudağından öptü ahh ağlıyıcam şimdi öpüşmekten zevk alıyorlar inanamıyorum her neyse sonra okula doğru yürümeye başladık. okulun önüne gelince yanımızda taksi durdu içinden gıcık zengin kızı asude indi ve bizimle dalga geçti " Aaa siz yürüyordunuz değilmii taksiye vericek paranız yoktu sizin yazıkk " dediğinde ." sen ne diyorsun be " diyip tam üstüne atlıyordum ki sinan beni tutu "bırak abi deymez yaa takma sen onu " dedi bende " tamam " deyip boş verdim " aa bizim pısırık barış geliyor yakutt " deyip güldüm ve sonra sıraya ilerledim hocanın komutuyla sınıfa girdik ben en arkanın bir önünde oturuyordum ve yanımda yakut oturuyordu sınıfa cağrafya hocasının girmesiyle sınıftaki uğultu kesildi. hoca yoklama almaya başlamıştı ve hızla sıra bana gelmişti "asya yılmaz " " burdayım hocam " ardından 4 kişi sonra falan yakutun ismini okudu hoca " yakut öztürk " "burdaa " ardından barış ve 2-3 kişi daha okunduktan sonra derse geçtik. hoca derste sözlü yapacağını söyledi ve sözlü yapacağı 2. kişi kesin bendim ve doğru tahmin ilk berre'yi sonra beni sözlüye kaldırdı hocamız " evett asya sözlüye çalıştın mı bakalım ? " " evet hocam çalıştım " ön sıralardaki asude " hı-hı kesin çalışmıştır o adam dövmekten çalışamaz be " ben bir sinirle asude 'ye döndüm " ne diyorsun sen be kime karışıyorsun oğlum sen bak bu bugün 2. bence çok kaşınma derim yoksa senin o boklu suratını tırnaklıyıcam " " hah sen mi ? " " evet bebeyim ben " deyip üstüne atladım altımda cıyak cıyak bağırıyordu ilk yüzüne tırnaklarımı geçirdim sonra tam diz kapağının üstüne tekme attım acıdan iki büklüm olmuş halde yere uzanmıştı karnına 2 kere tekme attım ve o sırada sanırım yakut kolumdan tutu ve sıraya oturttu her kez ayırmaya çalışırken o sadece uzaktan izlemişti hoca yanıma gelip bir lavaboya git elini yüzünü yıka müdürün odasına gel orada bekliyor olacağım asya dedi ve uzaklaştı " sende anca orada dur hiç karışma daha beni sevdiğini bile söyleyemezken kavgaya karışman yanlış olurdu değil mi ? barış " bir beş saniye gözümün içine baktı ve gözleri dolu bir şekilde karşımdan gitti " kızım sen napıyorsun çocuğun kalbini kırdığının farkında değilmisin ? " dedi yakut " çok da umrumdaydı ya yakutt ben müdürcüğümün yanına gidiyorum " " inşallah bu sefer atılmassın Asyacm " elimi boşver dercesine sallayıp ilerledim .

müdürün kapısını tıklatıp içeri girdim " Asya yine neden kavga ettin anlat bakalım "

" hocam valla bu sefer kaşındı ikinciye bana laf atışıydı tutamadım kendimi "

"asya her seferinde kendini tutamıyorsun seni bu son uyarışım eğer bir daha kavga yüzünden bu odada olursan 1 ay uzaklaştırma alıcaksın hemde siciline işleyecek "

"peki hocam" deyip odadan çıktım. günün devamı sorunsuz geçmişti tabi ki'de asudenin kötü bakışları hariç. saat 3 gibi okuldan çıkıp yetimhaneye geri geldik zaten yetimhane o kadar da uzak bir yerde değildi arada 8-9 bina falan vardır herhalde . geldikten sonra 1-2 saat kadar ders çalıştım ve sonra yakutla biraz dışarı çıktık. ve saat 8'i çeyrek geçe yetimhaneye geri geldik çok yorulmuştuk. yakut ben bir duş alacağım deyip gitti bende biraz uzandım bugün olanları düşündüm. bu sırada telefonum çalmaya başladı arayan barış'dı açtım hemen

" 5 dakikaya kapıda ol Asya "

" nedenmiş o be "

" in diyorum sana Asya in yoksa ben çıkarım "

" inmiyorum lanet olasıca sen içtin mi "

" evet Asya içtim Asya evet lanet olsun ineceksin yada ben çıkacağım "


bu bölümü sıla sayesinde yazdım ona çok teşekkür ederim umarım beğenirsiniz yorumlarınız bekliyorum :* :*


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 25, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

♡ Siyahın Kızı ♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin