~Kerem~K:" Can bana O Kızı Bul "
C:" Tamam bulurum bulmasınada sen ne istiyorsun o kızdan daha tanımıyorsun bile sana ne kötülük etmiş olabilir ki?"
" Ah Can Ah sana birşey diyende Kabahat. Neden Adamlarımdan birine söylemedim de sana söyledim. Bikere de bi işi sormadan sorgulamadan yapsan nolur ya."
K:" Can Sorgulama sadece yap "
C:" Tamam Abi Kızma yaa ben bulurum o Kızı ama bulup napıyim sana mı getirim yoksa başka bi yere mi götiriyim "
" Bu Canın Salak Salak Konuşmasına sinir oluyorum. Iyi Çocuk tamam en Yakın Arkadaşım hatta Kardeşim onada tamam ama bu nasıl bir çilee.
Resmen " Kızı bulup napıyim dedi"
Bu Kızı bulmam gerekmese Canla uğraşmazdım ama malesef katlancaz."K:" Bak Arkadaşım sen Kızı felan getirmiycen sadece Kızın hakkında Bilgi toplıycan kimmiş nerde oturuyormuş felan sonra direk bana gelceksin Okay?"
C:" Hee Tamam öyle desene Abiciğim ya bende sana Kızı getircem zannettim."
K:" Ah Can Ah diye mırıldandı Kerem ve sonra birşey demeden orayı terk etti Canın arkasından " Kerem nereye?" Sorusuna bile cevap vermedi. "
"Kerem Arabasına binip gizli yerine gitti. Ne zaman düşünmek istese yada yanlız kalmak istese uçurumun kenarına gider. Çeker arabayı manzaraya doğru ve izler sadece. Kerem orda kendini huzurlu hisseder çünkü orda Istanbul Keremin ayaklarının altındadır. Bugün bütün olayları düşünür Maçını ondan sonrasını. Herşeyi tek tek kafasında tartar.
Keremin aklını kurcalayan hala bugün olanlardı.....~Flashback~
H:" Ve Kazanan Karanlığın Prensi "
Her yerden Alkış sessleri bağrışmalar tezauratlar. Karanlığın Prensi hiç birşeyi umursamadan Ringden indi onun için bu çok normal birşeydi tabiki o yencekti başka kim olacaktı ki. Tam Soyunma odasına giderken bi Konuşma duydu.
X:" Yine Karanlığın Prensi yendi "
Xx:" Belliydi boşuna girdik iddaya "
X:" Birazdan Karanlığın Prensesinin maçı var orda kim yener sende?"
Xx:" Tabikide Karanlığın Prensesi
Sence bunların arasında birşey mi var?"X:" Bence ya Kardeşi yada Sevgilisi "
Xx:" Eğer öyleyse Karanlığın Prensesini kaçırıp Prensi tehtid edebiliriz "
Kerem bu konuşmadan hiç birşey anlamamıştı Karanlığın Prensesi kimdi? Daha fazla dayanamayıp konuşmaya dahil oldu.
K:" Karanlığın Prensesi kim?" Diye bağırdı Kerem
X:" Ş-Ş-Şey siz tanımıyormusunuz?" Diye kekeliyerek cevap verdi Adamlardan birtanesi.
K:" Eğer tanısaydım size sormazdım dimi şimdi tekrar soruyorum Karanlığın Prensesi kim?" Kerem sinirlenmeye başlamıştı
Xx:" O da sizin gibi bir dövüşcü sizin kadar iyi ve herkes ona burda Karanlığın Prensesi diyor bizde sandık ki sizinlen bir alakası var "
diye cevap verdi diğeri.