Keď mi Petyr oznámil že sa vraciam do svojho domova,celkom som sa potešila. Jazdila som na koni smerom k hradu,pozastavila som sa a pozrela na Petyra. "Ty tam somnou nejdeš?" nadvihnem obočie smerom k nemu. "Nie.." povie. "Sú tam oni...Tí zlí! Kto ma bude chrániť?" zdvihnem hlas a pozriem na Zimohrad. "Si dospelé dievča,zvládneš to tak ako to zvládala tvoja matka!"povie a usmeje sa namňa. "Sú tam Boltonovci..." poviem zhnusene. "Takže ten papier.. Ja si má vziať bastarda?!" nahnevane zvriesknem,cítim sa ako dohoda. "Musíš,majú tvôj domov." povie a sleduje môj výraz tváre. "Nejdem tam!! Nejdem!! Už po druhé zažijem peklo.." poviem,slzy sa mi tlačia do očí,cítim ako mi rýchlo stekajú z tváre. "Nechceš pomstu?" podíde kumne. "Chcem,pomstím svoju mamu a brata! Tiež otca na ktorého som,nezabudla.." utrie si slzy a rozlúči sa s Petyrom. "Zbohom" poviem a obrátim sa na Zimohrad. Poženiem koňa, ktorý začne jazdiť smerom na Zimohrad. Pri bráne zastanem. "Kto si?" spýtajú sa ma dvaja muži,mierúc namňa zbraň. "Sansa Stark!" oznámim a nadvihnem svoju bradu. V tom sa brána otvorí a ja vojdem dnu. Zoskočím z koňa a kráčam smerom vpred. "Zimohrad...Starý domov.." usmejem sa a poobzerám. Predomňa si zastane ten bastrad. "Vitaj na hrade." oznámi mi a pobozká mi ruku. Ja sa ironicky usmejem a pokloním. "Zachvíľu sa vezmeme!" sarkasticky odpovie ako,Joffrey v ten deň. Ponúkne mi rameno,ja ho musím chytiť. Chytím ho,začne mi ukazovať nové stavby. "Nádhera,že?!" nadvihne namyslene bradu. "To áno.." prikývnem a sledujem tie falošné stavby. Modré očká mi zastanú na veciach, na mučenie.... "To čo je?" ukážem na tie veci. "Tam si odpikávajú trest!" zasmeje sa namňa. "Inak mi je ľúto tvojej straty..." ironicky povie. Ja sa tiež ironicky usmejem. "Tam je tvoja ložnica!" ukáže naňu svojím prstom. "Večer ťa navštívim." pobozká ma na tvár. Ja vojdem do ložnice,obzriem sa. "Izba Arye." usmejem sa a sadnem na posteľ. "Arya...Kde si?" sklopím zrak. "Pomstím vás.." šepnem si a oblečiem sa,ľahnem do svojej postele a zavriem očká. Do izby vojde ten bastard. Sadne si kumne a začne ma hladiť po tváry a vlasoch. "Teraz ti nič nespravím,po svadbe." uškrnie sa a ja oči otvorím,prikryjem sa viacej. Pobozká ma na pery a odíde. Svoje ústa si hned utriem a otočím sa k stene,zaspím. Ráno sa zobudím a oblečiem sa. Pekne sa učešem,obujem a odídem von. Stretnem dievča. "Lady Sansa" pokloní sa falošne. "Môžem vedieť meno?" spýtam sa jej a poriadne si ju obzriem. "Myranda." odpovie. "Mám pre teba menšie prekvapenie." usmeje sa namňa a odprevadí ma k bráne. "Nakonci.." šepne a ja vojdem,zoberiem si faklu a kráčam dlhou chodbou. Podídem k jednej väznici. Zbadám nečakané prekvapenie. Theon sa namňa pozrie. "Theon..." šepnem a sledujem ho..
ČTEŠ
Queen In The North
RandomSansa je najstaršia dcéra Eddarda Starka a lady Catelyn Stark.Je považovaná za neskutočne krásnou. Má vysoké líčne kosti,dlhé gaštanové vlasy a modré oči. Narodila sa a vyrastala na Zimohrade. Vyniká vo všetkých typických ženských disciplínach ako t...