Svadba

197 16 4
                                    

"Rozhodol som sa!" zvolá. "Dneska bude svadba!" uškrnie sa namňa. "Budem vládnuť Zimohradu! A žena,neplač!" zvrieskne po mne. "N-ebudem." zakokcem a on sa len uškrnie. Po chvílke odíde. "Zmrd.." šepnem si pre seba a sledujem jazierko. Vstanem a odkráčam do hradu. Medzitým sa pozriem na mreže,otočím sa a už pobežím do "svojej" izby. Sadnem na posteľ a zase niekto mi zaklope na dvere. Vstanem a otvorím ich,vo dverách stojí Theon. "Máš ísť na obed.." povie a drží dvere. "Theon.." šepnem. "Niesom Theon!" povie a ja ho radšej nechám. Nakráčam si to do tej miestnosti na obed. Sedí tam ten bastard a jeho otec. Sadnem si za stôl a znechutene sa pustím do jedla. "Vodu!" lúskne prstami na Theona. Theon mu naleje vodu a vzdiali sa. "Prečo mu to robíš?" ozvem sa a sledujem ho. "Ty to nevieš? Povedz jej to!" povie. "Zabil si jej bratov!" zvolá a jeho otec sa len pozerá. Zastane mi skoro srdce. "Čo jej povieš?" spýta sa rehotom. "Prepáč.." povie a pozerá sa do zeme. Keď sa najeme v miestnosti zostanem ja a Theon. Vstanem a odbehnem. Theon mi chytí plece. "Nechaj ma!" zvolám a z oka vyroním slzu. "Nezabil som ti bratov,boli to dvaja chlapci.. Chcel som dokázať otcovi že som dobrý vládca." zakokce. "Theon..." povie a chytím mu plece. Odstrčí mi ruku. "Niesom Theon,som Rick!" zvolá a začne sa triasť. "Ty si Theon Greyjoy,syn Greyjoya! Hrdý vládca,priateľ Robba,Jona nás!" zvolám po ňom. On sa namňa pozrie. Zozadu ma popadnú stráže. "Už je svadba! Žena a ty!" ukážu na Theona a udrú ho do nohy. "Nie!" zvriesknem pobežím k nemu. "Ty žena! Vrazia mi facku a odnesú do izby. Theona niekam odvezú,asi do väzenia. Stráž ma zamkne a ja sa učešem. "Blbá svadba!" šepnem nahnevane. Zaklopem a otvoria ma. Sama kráčam k Ramsaymu. On sa uškŕňa. Keď k nemu podídem otočím sa k oltáru. Po chvílke príde rad na neho. "Áno!" uškrnie sa. Ja preglgnem. "Á-a.." nedopoviem pretože začujem meč,otočím sa a všimnem si Theona...

Queen In The NorthKde žijí příběhy. Začni objevovat