Zranenie

159 15 4
                                    

"Theon.." šepnem smutne keď ho odnášajú. Opriem hlavu o stenu a zaplačem. "Toto sa môže stať len mne.." poviem smutne a započujem dlhý vreskot. "Čo to.." zdvihnem hlavu a všimnem si Theona ako ho nesú späť. Hodia ho ku mne a celu nechajú otvorenú. "Čo ti spravili?!" šepnem nahnevane. "To nič." povie a posadí sa. Ja mu vyhrniem tričko a všimnem si krv. "Každí zomrie,každí Stark" prečítam a chytím sa za srdce. "Čo ak dostal Aryu?" spýtam sa ho. "Nedostal,snaď.." povie a utrie mi slzy. "Potrebuješ pomoc.." poviem a zo šiat odtrhnem kus látky,s ktorým mu obviazem dookola ranu. "To si nemusela.." pousmeje sa namňa. "Nemusela? Umrel by si. Ja som Joffreyho čin videla,zabíjal. Robilo ho to šťastným" odfrknem a vyroním slzu. "No,tak..Ja som si prežil s Ramseym moc.." ukáže zarezaný prst. "Neznášam ho,furt len ja. Prečo som Stark.." poviem a sklopím zrak. "Také nehovor,si Stark!" povie a v tom sa pred celou objaví Ramsey. "Ty,žena padaj somnou." zvolá a ukáze namňa. Znechutene sa postavím. "Nemám čas!" hodí ma na zem a ja vstanem. Len ma ťahá preč. Theon si oprie o stenu hlavu a sleduje ma. "Drž sa.." šepnem a on ma odtiahne do izby. "Čo.." začudujem sa a on ma udrie. "Áu!" zvriesknem a pozriem mu do rúk. Má tam byč. "Teraz sa stebou pohrám ale.." vytiahne fľašku a podíde ku mne. Ja sa snažím podliesť pod posteľ. Chytí ma a tú tekutinu naleje do mňa. Po chvíli sa neviem hýbať a len sa mi pomaly zatvárajú oči,až sa mi zatvoria celé a ja nevnínam.

Ráno..

Otvorím oči a odkryjem sa. "Čo to.." začudujem sa a všimnem si že som v košielke. Vyhrniem košeľu a na celom tele mám samé modriny a odtlačky. "To,nie!" začnem panikáriť. "Ako mohol.." vyroním slzy a posadím sa. "Všetko ma bolí.." zafkňučím a vstanem. Hneď ako vykročím zrútim sa celou bolesťou na zem...

Queen In The NorthKde žijí příběhy. Začni objevovat