6.BÖLÜM : Sana ihtiyacım var

190 12 1
                                    

BÖLÜM BİRAZ GEÇ GELDİ ÖZÜR DİLERİM . MALUM BAYRAM ZİYARETLERİ , BAYRAMLAŞMALAR DERKEN BEN DE BÖLÜM YAZAMADIM . TEKRAR ÖZÜR DİLERİM . 

Şarkı ; Plumb - Need you love 

-----------------------------------------------------

Atlas'ın ağzından ;

Salona girdiğimizde uyuklayan nikah memurunu gördüğümde dayanamayıp güldüm . Adam sol elini yanağına koymuş , ağzı yarım açık bir şekilde duruyordu . Ağzından salya aktı akacak . O derece . Kafamı Gölgen ve Barış'a çevirdiğimde onların da güldüğünü gördüm . Barış ve Gölgen üniversite de tanışmıştı ve o günden beri birlikteler . Bir de bizim grubun geri kalanı vardı ; Elif , Eda ve Esin . Tabii , onlar da yıllar içinde tanıştıkları insanlarla evlenmişti . Elif ; Can'la , Eda ; Berkcan'la ve Esin'de Doruk'la evlenmişti . Anneminde dediği gibi bir ben kalmıştım ama artık adım 'Evde kalmış Atlas' olarak anılmayacaktı . Düşüncelerim yüzünden suratımda sinsi bir gülüş belirdi . Dönüp Savaş'a baktım . Savaş'ta gülüyordu . Gözlerini bana çevirdi ve yavaş yavaş yanıma gelmeye başladı . Yanıma geldiğinde ;

'' Ne yapalım ? Uyandıralım mı yoksa uyusun mu gariban ?'' Hafifçe gülümsedim . 

'' Bence uyandıralım .'' 

''Evlenmeye çok meraklısın bakıyorum ?'' Hıı? Ne dedi o ? Ben-evlenmeye-meraklıymışım ? Ben ? Yüzümü buruşturdum . 

'' Bak Savaş , çeker giderim kalırsın öyle !'' Sesli bir şekilde gülmeye başladı . Bende arkamı dönüp tam adım atacakken bileğimden kavradı . 

'' Gitme . Sana ihtiyacım var .'' Bunu öyle bir söyledi ki ilk defa birinin söylediği bir şeyi vücudumun bütün zerresinde hissettim . Zaten gitmeyecektim . Benimde ona ihtiyacım vardı . 

''Çok korktun bakıyorum ?'' Gülümsedi . 

''Evet korktum . '' Boşuna korktu . Gitmezdim . Gidemezdim çünkü eğer gitseydim annem beni sümüklü Halil'e verirdi . Bildiğin zorla evlendirirdi . 

''Millet ! Sohbetinizi bölmek istemem ama artık şu nikah memurunu uyandırsak diyorum .'' Gölgen'in seslenmesiyle ikimizde ona dönüp kafamızı salladık ve nikah memurunun yanına yürüdük . Adamın yanına geldiğimizde tekrar gülmeden edemedik . Savaş elini adamın omzuna götürerek dürttü . Bir anda adamın horlamasıyla hepimiz olduğumuz yerde zıplayıp gülmeye başladık . Savaş adamı birkaç kere daha dürttü ama adam uyanmadı . Savaş'ın önüne geçtim .

''Ben şimdi onu uyandırırım .'' deyip adamın yüzüne yasladığı kolu çekmemle adamın yüzünün masaya çarpıp uyanması bir oldu . Adam eli yüzünde kafasını kaldırarak şaşkın şaşkın yüzümüze bakmaya başlayınca gülmemek için kendimizi zor tuttuk . Savaş lafa girdi ;

''Memur bey artık şu nikahı kıysak ? Zahmet olmazsa .'' Gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım . Adam uykunun etkisiyle  5-6 saniye sonra ancak anlayıp kafasını 'evet' anlamında salladı . Masaya oturduk . İçimde anlayamadığım bir heyecan belirdi . Ama nedense bu hoşuma gitmişti . Nikah memuru tam söze girecekken ben konuşmasına izin vermeyip lafa girdim ;

'' O 'evlenmek için başvurdular' zırvalıklarını geçip direk şu evet bölümüne gelsek ? Çünkü diğer şeylere hiç gerek yok .''

''Ama -''

''Lütfen.'' Nikah memuru kafasını sallayım ''Peki.'' diye mırıldandı . Savaş , gıcık bir gülüşle gözlerimin içine baktı . 'Ne var ?' anlamında kafamı salladım . O da 'Yok birşey.' anlamında kafasını salladıktan sonra nikah memuru söze girdi .

''Hazırsanız başlayalım ?'' İkimizde kafamızı salladık .

''Siz , Mehmet oğlu Savaş Aktuna ; Caner kızı Atlas Denizel ile evlenmeyi kabul ediyormusunuz ?'' Savaş bana dönüp gözlerimin içine baktı ve gülümsedi . Veee... Yine gözleri kısıldı . Bir insan nasıl gülerken bu kadar masum görünebilirdi ki ? Gerçekten aklım almıyor . Savaş derin bir nefes alıp cevap  verdi .

''Evet.'' Sakin bir ses tonuyla söylemişti . Nikah memuru kafasını sallayıp bakışlarını bana çevirir çevirmez üzerime bir sıcaklık çöktü ve kalbimin atışları hızlanmaya başladı . 

''Siz , Caner kızı Atlas Denizel ; Mehmet oğlu Savaş Aktuna ile evlenmeyi kabul ediyormusunuz ?'' Bu hayatımda cevaplamak zorunda olduğum en önemli soruydu . Ne matematik sınavlarındaki sorular , ne de fen sınavlarındaki sorular hiçbiri bu soru kadar önemli değildi . Dilim tutuldu . Herkesin gözü benim üzerimdeydi . Ne yapacağımı şaşırmıştım . Gölgen koluyla beni dürttü ve kulağıma fısıldadı ;

''Atlas ? cevap versene .'' konuşamıyordum . 'Kızım konuşsana !' Ve yine Şeytani Atlas konuştu .

''Tekrar soruyorum ; Siz , Caner kızı Atl-'' 

''Evet . Evet kabul ediyorum .'' Nasıl cesaret edip de konuşabildim anlayamıyorum . Barış ve Gölgen alkışlamaya başlayınca ikisine de pis bir bakış atınca , ikiside durdu . 

''Peki siz kabul ediyormusunuz ?'' Gölgen ve Barış ta aynı anda ''Evet.'' dedi .

''Bende sizi , Belediye Başkanı'nın bana vermiş olduğu yetkiye dayanarak karı koca ilan ediyorum .'' Artık evli bir insanım ve kalbim durmak üzere . Nikah memuru defteri bize doğru uzattı . İlk olarak Savaş imzaladı , sonra da ben . En son da Gölgen ve Barış . Nikah memuru defteri geri aldıktan sonra 'Evlilik Cüzdanı' nı bana uzattı ve ben de elinden aldım . Bir gün ellerimde kendi evlilik cüzdanımı tutacağım hiç aklıma gelmezdi . Evlilik cüzdanına bakmış gülümserken , nikah memurunun ''Gelini öpebilirsiniz .'' demesiyle şaşkınlıkla adama doğru baktım . Sonra Savaş'ın yüzünğ bana yaklaştırdığını görünce geriye atıldım . 

''Hoop ! Bi dakika , noluyor ya ? Saçmalama !'' Nikah memuru gözlerini irice açarak bize şaşkınlıkla bakmaya başladı . Gölgen ve Barış'ın gülüşme sesleri geliyordu . Savaş lafa atıldı ;

''Biraz utangaçtır da . Siz onun kusuruna bakmayın .Teşekkür ederiz .'' dedikten sonra nikah memuru defteri eline alıp kapıya doğru söylenerek yürüdü ve dışarıya çıktı . Savaş bana dönüp gülmeye başladı . Bense gayet ciddi bir yüz ifadesyile Savaş'a dik dik bakıyordum . 

''Neden öyle bakıyorsun ?''

''Beni öpmeye çalıştın ! Eğer bir daha böyle bir şey yapmayı denersen , kasıklarına tekmeyi yersin !'' Gayet ciddiydim . 

''İstersem öperim , evlendik canım . Evlendik . Karımsın ...'' Elimde duran evlilik cüzdanını alıp gözümün önünde salladı . 

''...Bak bu da evlilik cüzdanı-MIZ .'' Evlilik cüzdanını tekrar elime sıkıştırıp gülerek dışarıya çıktı . 

''Adam haklı .'' Barış'ın sesiyle sinirle Barış'a döndüm . 

''Birazcık haklı .'' Gölgen gülmeye başladı .

Haklıydı . Cidden haklıydı . Karısıydım ama sonuçta bu aşk evliliği falan değildi . Zoraki bir evlilikti . Neyse şuan bunun pekte önemi yok sanırım . Ben evliyim ve şu andan itibaren hayatımda yepyeni bir sayfa açılmıştı . Evli bir kadın ; Atlas Denizel . Ya da 'Atlas Aktuna'.

----------------------------------------------------------

MACERA BAŞLIYOR :D


GÖREVİMİZ:Evlenmek!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin