~1~

276 13 16
                                    

Bilinmeyen Numara: Beyaz yerine koyu renk südyen tercih etmelisin...

Bilinmeyen Numara: Eminim daha çok yakışır

Jennica: Sende kimsin? O terbiyesiz sözlerini de kendine sakla.

Bilinmeyen Numara: Senin kendine dokunman sizin ailede terbiye mi oluyor *_* Şaşırdım.

Jennica: Ne?

Bilinmeyen Numara: Bence söylediklerim gayet açık ve benim kim olduğu tahmin ettin sanırım.

Jennica: Sen neyden bahsediyorsun? Başka bir kişiyle beni karıştırdın sanırım.

Bilinmeyen Numara: Hiç sanmıyorum...

Bilinmeyen Numara: Jennica Reiter...

Bilinmeyen Numara: Reiter ailesinin küçük kızı... Belki de kadını.

Jennica: SEN KİMSİN?

Bilinmeyen Numara: Sanırım kendine dokunduğunu bilen ilk kişi :)

Jennica: Tanrım!

Bilinmeyen Numara: O sözcüğü benim altımdayken senden tekrar duymak isterim :)

Jennica: O sikik gülücüğü koymakta vazgeç ve peşimi bırak yoksa...

Bilinmeyen Numara: Reiter ailesinin orta olduğu şirketi battığını duymuştum yani beni korumalarına dövdürtemezsin.

Jennica: Ama bunu ben yapabilirim.

Bilinmeyen Numara: Gülerken koltuktan düştüm ve annem bana anlamayan gözlerle baktı.

Jennica: Gülünecek bir durum yok!

Bilinmeyen Numara: Hayır var. Kendine o kadar nazik dokunan bir kişi bir başkasına sert dokunamaz.

Jennica: Seni. Öldürürüm.

Bilinmeyen Numara: Zaten sen o bedenine öyle dokunmaya devam edersen ben kahrımdan öleceğim.

Bilinmeyen Numara: Çok acemisin. Bu her hareketinde devam ediyor.

Bilinmeyen Numara: Annem senin çok hoş bir kız olduğundan bahsetmişti. Bunu kendi gözlerimle tescilledim :)

Jennica: Annen?

Bilinmeyen Numara: Joy. Joy Hood.

Jennica: Ve sende onun sikik oğlu.

Bilinmeyen Numara: Aslında hayır.

Bilinmeyen Numara: Ben Calum. Calum Hood.

Ve Jennica, Calum Sikik Hood ile başının dertte olduğunun o an farkına varmıştı.


Bu bölümü yazarken ,şu an köyde olduğum için, oyun havası dinlediğim gerçeği hjdkfdshaj

Bu tür Calum'u  umarım beğenirsiniz jhsflsh

colourhood bu bölüm senindir canım shfjh Bölümleri fazla bekletmeden atmaya çalışacağım :)


Behind The Window || C.HHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin