C.H: Hey!
Jennica: Hangi yüzle bana mesaj atıyorsun?
C.H: Burada yüzsüz olan kim bence bir daha düşün.
Jennica: Bak! Seni umursamıyorum.
C.H: Gördüklerimi yalanlayacak mısın?
Jennica: Senin odanda başka bir pencere yok m? İşte oradan başka birini görmüş olabilirsin.
C.H: Odamda tek bir pencere var J
Jennica: Evde bir yerlerde kız kardeşim varsa ne yapacaksın?
C.H: Tek çocuksun.
Jennica: ...
C.H: Başka saçma bir şey daha söyleyecek misin?
Jennica: Evet. Aslında hayır.
C.H: Vaktim var. Dinliyorum J
Jennica: Halüsinasyon gördün bence.
C.H: Sanırım beni şaşırtıyorsun. O nasıl bir hayal gücü?
Jennica: Evet. Evet, sen yanlış görmüşsün.
C.H: Bence pencere sihirliydi ve seni bana istediğim şekilde gösterdi.
Jennica: O da bir ihtimal.
C.H: Dışarıdan bayağı mantıklı bir kişi gibi görünüyordun hâlbuki. Şaşırdım.
Jannica: Sonuç olarak seni başımdan savabilirim.
C.H: Ya seni tehdit edersem?
Jennica: İmkânsız. Aileme söylemekle tehdit etsen bile sana inanmazlar.
C.H: Ya kanıtım varsa?
Jennica: Senin oyunlarınla uğraşamayacağım.
C.H: Bence bu mevkinin güvenlik kameralarını ayarlayanların oyunlarına düştün bile.
Jennica: Ne demek istiyorsun?
C.H: Şu 'sihirli' pencereden bir bakarsan anlayabilirsin.
Jennica: ???
C.H: Penceremin sağ üst tarafında bir güvenlik kamerası var. Ve bil bakalım tam olarak nereyi gösteriyor.
Jennica pencereden bakmıştı ve keşke bakmasaydım diye düşündü. Aklına şu geldi; Calum Sikik Hood ile başı belada değildi. Çünkü Calum Sikik Hood belanın ta kendisiydi.
Nedenini bilmediğim bir şekilde bu bölüm senindir DeathGod0 :D Necmi'ye selamlar...
@colourhood ve bu hikayeyi yazarken nedense hep aklımdasın :D Ne kadar mesaj atamasam bile aklımda olduğunu unutma :)
Ve tekrar belirtmeliyim ki yorumlar benim için oldukça önemli :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Behind The Window || C.H
Fanfiction"O pencerenin arkasında neler yaptığını biliyorum... Ve bu beni kendi penceremin ardında 'başka' şeyler yapmaya zorluyor."