"In sfarsit" gandesc eu atunci cand aud clopotelul.Abia astept sa sa termin clasa a unsprezecea ,zi ce vine foarte repede.Ies grabita de la scoala si merg pe jos pana acasa isotita de cateva colege. In sfarsit ajung i dreptul blocului meu dar,in fata lui intampin niste fete noi.
"Cine o mai fi si astia "gandesc eu indignata
poate sunt niste adolescenti ce se ascund ca sa poata fuma sau asa ceva. Rasetul lor galagios ma deranjeaza si intru cat mai repede in bloc.
A doua zi intamplarea se repeta dar nu am ce sa fac nu ma pot revolta.
Vine in sfarait mult asteptata zi de sfarsit de an,decid sa merg la premiere inbracata elegant, intr-o rochie cu niste frumoase tocuri asortate.Ma intorc acasa rupta de oboseala din cauza incaltarilor insuportabile da sper,sper din suflet sa nu fie iar prezenti acei copii in fata blocului caci,eu chiar doresc sa stau pe una din banci. Ajung langa bloc si surpriza ei sunt tot acolo. Doresc sa trec nevazuta dar nu reusesc pentru ca la mijlocul drumului aud:
-Amanda!
Ma intorc sa vad cine este, si cine imi putea strica mai tare ziua, nimeni altul decat vecunul meu de la etaj Henry. Numai de el nu imi mai ardea acum dar ii zambesc politicos si plec stanjenita.peste cateva zile ies afara dar in fata scarii erau "problemele" pentru prima oara observ ca erau 6baieti si 2fete, iubitele a doi din ei, dar ii evit. Se pare ca Henry le era prieten. Ma jucam cu mingea langa ei si din greseala aproape il lovesc pe unul din ei imi cer scuze si ma retrag rusinata.
-Amanda,ei sunt amicii mei Josua,Tomson,Robert, Bob siTim iar ele sunt Betty si Allen.sice Henry mandru.
- Buna eu sunt Amanda ,incantata!
Dupa prezentari inteu in casa pentru a face o baie fierbinte.