Ajung tarziu acasa pentru ca am mai zabovit in oras. A fost totul asa perfect, pe drum inapoi Tom a stat doar langa mine tachinandu-ma si ne cicaleam unul pe celalalt.Ajung acasa ma pun in pat si adorm pana ce diaperanta alarma ma trezeste"de ce nu am deconectat-o"ma intreb foarte iritata. Rrrrring, telefonul,cenai..ie Jenifer.-Iar nu te-ai trezit Am,asa imi spune ea.
-Da e facanta!zic eu ca un copil mic.
-Mi-ai promis ca alergam Am.
-A da asteapta 10 minute si ies.
Ma imbrac repede in niste colanti si o bustiera sport iar peste o bluza cu gauri iar in rucsac apa si un tricou apoi ies in graba.Afara erau prietenii mei majoritatea aproape beti fiindca era majoratul lui Bob.Trec pe langa ei si ii salut doar Tom raspunde,el nu era beat,si se uita lung la mine iar eu ma rusinez si inaintez dar il vad muscandu-si buza de jos si rosesc mai tare.Nu ii bag in seama si inaintez pentru a ma intalni cu Jeni.
-In sfarsit!zice ea razand.
-Hai sa mergem.ii spun eu ca sa taca.
Alergam de doua ore si suntem ostenite asa ca hotaram sa ne intoarcem.
-Esti cu Tom?intreaba parca cu o oarecare teama.
-Nu, Doamne feri!!as dori eu dar nu o pot spune pentru ca sunt aproape de bloc.
Ajung in fata si cineva ma ia in brate ma uit era Tom sa imbatat si el cand incerc sa scap imi toarna o doza de bere in par,de aia e asa lung.Il injur si iau inca una de pe masa si o torn pe el si continuam pana suntem toti uzi leoara de la bere dar continuam cu apa.La sfarsit intru in casa si ma spal apoi ies afara unde jucam adevar si provocare. Facem numai tampeni .