Hipsta 2

35 5 0
                                    

"Desiré alsjeblieft relax een beetje oke." Ik irriteer me echt dood aan haar, ze loopt al de hele ochtend te stressen en is bloedchagrijnig. Ze kijkt me nors aan. We lopen naar haar auto, het is echt een geluk dat je hier op je 16e al mag autorijden. Ik moet mijn rijbewijs nog halen, maar ik heb er nu geen zin in aangezien ik ook al in mijn examenjaar zit. Na een tijdje rijden stopt ze voor een groot gebouw. Ze heeft onderweg al een paar keer wat mensen uitgescholden voor eikel en weet ik veel wat. Ik stap uit en loop richting de ingang. "Hoe heet die producer gast?", vraag ik aan haar. "Paul Higgins ."mompeld ze. "Hallo, kan ik U helpen?",vraagt de receptionist vriendelijk. Het is een man, nou ja eerder jongeman. Hij ziet er echt gay uit en zo praat hij ook. Ik glimlach, ik wil nog steeds een gay vriend, misschien kan ik wel wat met hem. "Hallo, ja we hebben een afspraak met Paul Higgins.",zeg ik met een glimlach terug. "Derde verdieping kamer 248" "dankuwel",glimlach ik vriendelijk terwijl ik Desiré achter me aan trek. Ik word echt zo nerveus van haar. Als we boven zijn duw ik haar naar de deur, ze klopt aan en de deur wordt geopend. De man geeft ons allebei een hand. "Zou je alsjeblieft in de loungeroom willen wachten?" Ik knik naar hem en loop weg. Waar is die verdomde 'loungeroom'...... Ik loop al voor de derde keer hetzelfde rondje als ik tegen iemand aanbots. Ik verlies mijn evenwicht en val om. Ik vloek en probeer op te staan. "Sorry, sorry sorry."mompeld een stem. Ik kijk omhoog recht in twee bruine ogen, hij helpt me opstaan en steekt zijn hand uit. "Hey, ik ben Liam.", zegt hij. "Hey, ik ben Alicia.",zeg ik op exact dezelfde toon als hij. Hij grinnikt en ik besluit dat ik hem wel mag. "Dus Alicia, wat doe je hier?", "Ik was op weg naar de loungeroom",zeg ik alsof ik er elke dag kom. "Ik weet alleen niet waar die is.",mompel ik er zacht achteraan. Waarschijnlijk heeft hij me gehoord want hij pakt mijn hand en trekt me mee. Drie gangen door, een trap op, weer een gang door en dan eindigen we voor een deur waar groot 'Loungeroom' opstaat. Ik loop achter hem aan naar binnen. Het is een super mooie en gezellige ruimte.

[img]http://weheartit.com/entry/55201286/in-set/8804607-hipsta-please[/img]

Liam houdt de deur voor me open en ik loop naar binnen. Ik laat me op de bank zakken en Liam komt naast me zitten. "Dus wat brengt jou hier.",vraagt Liam geintereseerd. Op de een of andere manier maakt hij me verlegen en dat lukt bijna niemand. Ik leg hem het verhaal van Desiré uit en eindig mijn verhaal met een diepe zucht. "Dus ze is nu bij Paul?",vraagt hij. Ik knik van ja en kijk hem vragend aan. "Nou, dat kan nog wel even duren, kunnen wij net zo goed iets leuks gaan doen toch?" Ik heb niet eens de kans om te antwoorden want hij heeft me al overeind getrokken. Weer lopen we door allerlei gangen en deuren na een tijdje stopt hij voor een deur en kijkt me geheimzinnig aan. "Je mag niet vertellen dat je hier bent geweest oke?" Ik knik gedwee en kijk hem weer vragend aan. Langzaam opent hij de deur.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: May 16, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Hipsta please ft. Liam James PayneWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu