Osobu za ovaj intervju izabrala je katyreus , a to je Sara_M_Reus. Ako volite priče o fudbalerima možete ih pronaći na njenom profilu.
1. Reci nešto o sebi
Zovem se Sara. Živim u Hrvatskoj. Imam 15 godina. Luda sam za nogometašima. Najdraži nogometaš mi je Marco Reus. Navijam za Real Madrid. Svi mi se čude što nisam Directioner, iskreno ne slušam ih. Najviše slušam Shakiru i Enrique Iglesiasa. Inače sam ludo dijete. Obožavam jezike i mislim da je to to.
2. Kako si saznala za Wattpad i kad si odlučila objaviti svoju prvu priču?
Za Wattpad sam saznala preko Facebooka. A prvu priču sam odlučila objaviti prije, čini mi se, osam mjeseci.
3. Kako si otkrila talenat za pisanje?
Talent? Zapravo da nije bilo profesorice hrvatskog jezika ne bih se ni počela baviti pisanjem, osim onda kad moram. Uglavnom, jednostavnije rečeno profesorica hrvatskog me uputil da se bavim pisanjem priča i sastavaka.
4. Imaš li još neki hobi osim pisanja?
Osim pisanja još sviram gitaru, čitam, vozim bicikl i još mnogo toga.
5. Šta je potrebno da se napiše dobra priča?
Inspiracija i ideja.
6. Postoji li neki citat koji te posebno inspiriše?
You never know how strong you are until being strong is only choice you have.- Bob Marley
7. Koja ti je omiljena priča na Wattpadu?
Ima ih mnogo, ali meni onako naj naj naj draže su „Ich liebe dich" i „Student home full of idiots" obje sa Marcom Reusom.
8. Koju bi knjigu preporučila čitaocima?
Hm definitivno „50 nijansi sive." Film je super, ali knjiga je zakon.
9. Šta bi poručila svojim čitaocima?
Htjela bih se zahvaliti što čitaju, komentiraju i votaju. Jedan vote i komentar mi poprave dan u par sekundi.
Hvala Sara_M_Reus što je učestvovala i intervjuu. Hvala vama na 2k pregleda, stvarno mi puno znači. Koga želite sljedećeg? ;)
YOU ARE READING
Intervjui sa piscima
RandomŽelite saznati nešto više o vašem omiljenom piscu, ali ne znate kako? Odgovor je upravo ovdje! U komentar napišite kojeg pisca želite, a ja ću se potruditi da ga što prije intervjuišem.