Dvadeseti intervju

150 22 5
                                    

Osobu za ovaj intervju izabrala je Emily_Darling, a to je Nemojdasipapak.

1. Reci nešto o sebi

Zovem se Aleksandra, ali više volim kada me zovu Alex. Dolazim iz Srbije, imam 13 godina. Volim čitati i pisati, to je nešto najbolje na svetu.

2. Kako si saznala za Wattpad i kad si odlučila objaviti svoju prvu priču?

Za Wattpad sam saznala preko Facebooka. Jedna devojka je pisala priču i rekla da je takođe piše i na Wattpadu i rešila sam da vidim šta je to. Pa ... ja sam i pre Wattpada pisala u beleške na telefonu, ali sam rešila da objavim na Wattpadu pošto su mi beleške jako puno prostora zauzimale.

3. Kako si otkrila talenat za pisanje?

Pa iskreno ne znam, samo sam počela da dobijaš ideje i sve se desilo iznenada.

4. Šta je potrebno da se napiše dobra priča?

Ja baš ono i nisam neki profesionalac, ali najvažnija je inspiracija i ideja.

5. Osim pisanja, ima li još nešto što voliš da radiš?

Pre par meseci sam počela da idem na hip-hop i glumu, tako da su pisanje, glumljenje i igranje moje najveće strasti.

6.Koja ti je omiljena priča na Wattpadu?

Trenutno mi je favorit LOL od LannaD

7. Najdraži citat?

Ima ih mnogo, ali kada bih morala da izaberem jedan to bi bio
Neki ljudi ti prođu kroz život, samo da te nauče da ne budeš kao oni"

8. Koji su ti ciljevi u životu?

Pa iskreno, nikad nisam razmišljala o tome.

9. Šta bi poručila svojim čitaocima?

Da nikada ne odustaju od svog sna.

Danas sam nešto raspoložena, pa evo još jednog intervjua.
Ako želite možete glasati za intervjue na takmičenju WWC. Nalazi se u kategoriji Non-Fiction.
Hvala svima koji budu glasali i hvala što čitate! ❤☺





Intervjui sa piscima Where stories live. Discover now