SELENA GOMEZ"
Ben Selena Gomez . Şuan napıyorum , Taylor'dan evime gidiyorum . Yolda kendimi tanıtmacılık oynuyorum. Ve bugün izlediğim filmin etkisinden çıkmaya çalışıyorum derken evimin bahçesine geldim amk. Neyse şimdi başlıyoruz.
"Günaydın Selena."
"Günaydın Sel. Tanrım sana böyle diyebilirmiyim? "
"Günaydın güzellik kraliçesi."
"Lütfen beni gör."
"Ya çık ben fotoğraf çektiricem."
Sadece güldüm , küçük ve nazik olmaya çalışarak bakın olmaya çalışarak diyorum, el salladım. Sonra kopan çığlık kulaklarımı sağır etti resmen. Ama onları herşeye rağmen çok seviyorum. Onlar benim selenatorlerim .
Ve şimdi kendimi tanıtıyım. Ben Selena Gomez diğer adıyla Alex Russo birsürü fanı olan bir insanım.
JUSTİN BİEBER"
Studyodayım ve sabahtan beridir şarkıyı söylemeye çalışıyorum fakat olmuyor. Tanrım, ben bir erkeğim bu sözler ancak bir kadından çıkabilir. Arkadaşlarım, Taylor Swift'i ve Demi Lovato'yla çalışma tavsiye etti. Fakat ben bu albümdeki ilk beş çalışmamı tek başıma veya sevdiğim kadınla birlikte yapmak istiyorum. Bu albüm benim için çok güzel. Aslında bakarsanız son zamanlarda Instagramda bi topluluk yaratmışlar. Yeni gördüm bu ne ya .
1- #bizjelenaistiyoruz
2- #sadecezaylena
3- #sadecejileyJiley ne amk. Uf ayrıca zaylena ne. Neyse burdaki jelena da j ben oluyorum ama elena kim acaba ? Ünlü heralde. Tanıyorumdur kesin ama hatırlamıyorum. İnşallah geçen ödül töreninde kestiğim fıstık olsun. Şu siyah saçlı bir insanın güzel olableceğinın kanıtı olan. Şimdi fotoğraflarımıza bakıyım. Oha insanlar yememiş içmemiş shop yapmışlar sadece. En sonunda buldum dur giriyim. Tweet atıcam.
JustinBieber: Sanırım bizi çok yakıştırmışlar, seni takip etsem bizi sevgili sanarlarmı? xx
SelenaGomez: Evet Jelena sen ve benmi oluyoruz? Bence sanarlar , ne sen risk al ne de ben risk alıyım.
Bunu dediği an neden kalbim acıdı bilmiyorum ama heralde bana takip edersen çok mutlu olurum diyeceğini beklediğim için.
JustinBieber: Yarın bi kafede buluşalım. Çıkışta muhabirler zaten bizi bulacaktır. O zaman bir açıklama yapar dost olduğumuzu söyleriz.
SelenaGomez: Hangi kafe?
JustinBieber: Uhm , istersen evinin adresini ver ben seni alırım.
SelenaGomez : Tamam. Yarın saat 12'de.
JustinBieber: Anlaştık öptüm baay.
SelenaGomez:Baay. :)Konuşmamız bittiğinde aptal aptal gülüyordum. Kendimi tanıyosam Selena benim sadece arkadaşım olmayacaktı. Bunu hissedebiliyordum.
Adı bile güzeldi. Instagramına girdim ve onu fotoğraflarına bakarak taciz etmeye devam ettim.Meraba canlar. Nasılsınız? Bu yeni hikayem tam bir Jelena hayranı olarak bi iki üç tane daha Jelena hikayesi yazmak istiyorum. Beğeniler umrumda değil. Ben sadece uzun zamandır aklımda olan hikayeyi dışarı koymak istiyorum. Ama beğenirseniz en azından bu işi yapabildiğimi gösterirseniz mutlu olurum. Yorumlara düşüncelerinizi yazın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DON'T FORGET WE.
FanficJustinBieber: Sanırım bizi çok yakıştırmışlar, seni takip etsem bizi sevgili sanarlarmı? xx Bu mesajla başlattı herşeyi . İyikide başlattı. Şuan belki sarılamıyoruz, birbirimizi öpemiyoruz. Fakat onun kokusu bu toprak altındaki ölü kokusunu bile d...