Part 4 (ENDING)

545 50 1
                                    

Luhan menyuap Chorong, begitu juga denga Chorong yang sama menyuap Luhan. Ketika mereka seronok berbual datang seorang mengganggu mereka.

"Ehem...ehem...ehem bestnya korang bergelak ketawa riang ria, aku yang menunggu kat luar dah nak mereput tau tak? Tahu la korang dah jadi lovebird tapi janganlah sampai lupa aku!" Kata Sehun seperti merajuk dengan dua orang sahabat baiknya itu.

"Sorry bro, aku lupa yang kau ada kat luar tadi. Kitorang belum jadi pasangan la... aku pon belum lamar dia lagi. Memandangkan kau ada kat sini apa kata kau jadi saksi kitorang." Ujar Luhan sambil tersengih seperti kerang busuk itu...

"Dahla aku tunggu kat luar lama gila. Masuk-masuk kena jadi saksi pulak! Ok whateva la...cepat sikit aku takda masa ni. Nak pegi sweet-sweet ngan awek aq pulak ni!".

"Chorong, saya cintakan awak dan saya sangat sayangkan awak. Sudi tak awak jadi yeoja chingu saya?" Ucap Luhan sambil menggenggam tangan Chorong.

"Xi Luhan, saya pun cintakan awak dan saya pun sayangkan awak. Saya sudi jadi yeoja chingu awak!" Balas Chorong tanpa malu didepan Sehun.

"Saranghae Luhan, Chorong! Semoga korang sentiasa loveydovey and warmly antara satu sama lain! Chorong kau jangan buat cupcake strawberry ngan coffe milk lagisebab dah 2 bulan aku tolong Luhan habiskan tau tak? Lain kali buatla pizza ke, bubble tea ke?" Ucap Sehun menyindir. Chorong dan Luhan tergelak sekali lagi dengan kata-kata Sehun.

Inilah cinta dan persahabatan. Akhirnya kebahagiaan menjadi milik Luhan dan Chorong, tak lupa juga perdahabatan mereka bertiga.

~~~~~~~~~THE END~~~~~~~~~~~

Fuhh...Finally The End

Alhamdulillah siap jugak...sorry sebab pendek je cerita ni

Jangan lupa baca "[BAEKHYUN]OneShot Imagines" new ff from me ^^

Thanks for reading, vote n comment

Luv u alls♥

[COMPLETE]Secrect AdmirerWhere stories live. Discover now