Ii raspund lui Suga:
-Alo?
-Byby, am vorbit cu baietii, si daca vreti, maine, sa cunoasteti si restul trupei.
-Da! Ar fi super! (era sa fac infarct)
-Ok. Vin peste o ora acasa si mai discutam.
-Bine Oppa!
Nici nu am închis bine telefonul si ma suna sis.
-Sis! M-a sunat V si mi-a spus daca vrem sa cunoastem toata trupa maine! Aaaaa!
-Si mie mi-a zis la fel Suga!
-Nu îmi vine sa cred ca îi vom cunoaste personal pe toti cei din BTS!
-Nici mie! Dar hai sa ne comportam civilizat. Ca i-am zis lui Suga ca nu suntem obsedate!
-Da sis!
-O sa ne fie cam greu...
-Stiu! Ca noi suntem ultimile nebune de pe planeta!
-Corect! Dar măcar sa incercam!
-Da! Sa fim mature!
-Vaaai! Nu cred ca pot dormi in noaptea asta!
-Te cred! Nici eu!
-Sigur nu visam?
- Nu visam!
- Sigur?
-Da! Asta-i realitatea!
- Sigur? Sigur?
- Da! Stiu ca e greu de crezut, dar da!
-Ok sis! Scuze dar tre sa inchid ca îmi moare bateria!
-Bine sis! Mai vorbim! Pa!
-Pa!
Îmi pun telefonul la încărcat si încep sa mă plimb dintr-o parte in alta.
-Hmmm... Oare ce sa fac pana vine Suguța acasa! (vorbesc singura)
Am mai stat un pic pe gânduri si fără sa îmi dau seama am inceput sa cant melodia ,,N.O" de la BTS. Am cântat aproape toate cântecele. Când le terminam, o luam de la început. Cântând, nu mi-am dat seama ca trecuse o ora si ca din clipa in clipa trebuie sa apară Suga. Eram in camera cu căștile pe cap, cantam si ma bâțâiam pe ritmul melodiei. Suga intra pe usa si aude niste zgomote ciudate din camera lui. (eram eu care cantam) Se apropie tip-til de usa si ma vede cum cant o srofa de a lui din mellodia Dope si cum dadeam din mâini cum face si el in videoclip (semnul ,,SWAG") Sta in usa si se uita la mine pana când termin melodia. Înainte sa încep alta, da buzna in camera si ma face sa sar din papuci.
-Ce faci?
- Oh! Bine...
- Canti foarte frumos!
- A, mersi! Ăămm... nu aveam alta ocupatie...
- Si aproape la perfectie! Stii coreana?
- Nu prea, dar retin usor cuvintele si stiu sa le citesc. Nu mi se pare chiar asa de grea...
-Ok !Ți-e foame? Vrei sa mancam ceva?
-Nu...
- Hai! Asa iti voi arata si imrejurimile. (zambeste)
-Bine...
*La V acasa*
Dupa ce am terminat convorbirea cu sis, Mada s-a gandit sa ii faca ceva de mancare lui V. Pentru ca sigur va veni estenuat si flamand si va avea nevoie de energie. Asa putea si Mada sa isi arate pasiunea pentru gatit. Mada se duse jos in bucatarie si acunca o privire prin frigider.
CITEȘTI
Visele devin realitate?(Volumul 1)
FanfictionAceasta povestire se bazează pe fapte cat se poate de reale! Acest vis chiar l-am avut si personajele exista! Sper sa va placa ^_~ ❤ Important: Capitolele vor fi postate o data sau de doua ori pe saptamana (weekend)