Hayatımızda biliyoruz ki kimi ne zaman seviceğimizi kime ne zaman aşık olacağımızı bilmiyoruz,seçemiyoruz. Kaderimiz kendisi seçiyor...Tabi şöyle bir gerçekte var ki kime aşık olacağını seçemezsin ama kimden vazgeçebilceğini seçebilirsin. Sevmek,sevilmek paha biçilemez güzel şeylerdir. Ama sonu hüsran olmadığı sürece tabi :) Sevdiğin kadını mutlu et,mutlu kadınlar iki gere gülümser ; hem yüzüyle hem gözleriyle. Ve unutmamak gerekirki sevdiğin kadının gülüşünde saklıdır,her bir çare..
Kadın derin,adam ise yüzme bilmiyordu. Belki de onun dilinden anlamıyordu. Neyse amma velakin herşey nasip. Büyük laflar ediyoruz birbirimize,sonra bırakıp gidiyoruz,Öylece. Hiç birşey söylenmemiş,hiç birşey yaşanmamış,hiç sevmemiş gibi..Oysaki yüzünü avuçlarımın arasına alıp sevmek,sıradan bir eylem değil. Parmak uçlarından öpmek,yaralarını sarmak sıradan bir eylem değil. Beni yor,hasretinle yor, sevginle yor. Sevgisizlik ayrılıktan daha zor. Bir bayram sabahı bayramlık alamamış çocuğun yüzündeki hüznü görmek kadar zor,hasta bir çocuğun dışarıya çıkamaması kadar zor,sevgisizlik zor dostum zor. Herşey raydan çıkıyor heves kalmıyor vereceğin de alacağında sevgi kalmıyor. Gerçi artık herşey yoluna girse bile bu saatten sonra aynı yolları aynı hevesle yürümem ben. Zaten 2.şans da iyi bir fikir değildir ilkinde yaralayan ikincisinde öldürebilir..-Bir gün kendimi duamı yaşarken bulucam, inanıyorum.