BAB 3

102 4 0
                                    

since 2015 , kini berumur 14 tahun

Kini kami dah form2 dah memang kenal perangai masing masing dah muak pon dengan dorang haha . Kami semakin rapat . Time form2 inilah terbinanya nama 15 Girls. Nak tahu macam mana boleh jadi ? haha . Masa kami tengah lepak lepak tetiba Adrianna bosan dia mengambil satu kertas dan satu pen lalu menulis setiap nama ahli kumpulan kami then dia mengira nama yang ditulis oleh dia tadi tetiba "eh ada 15 orang aa . 15 Girls" kata Adrianna . "Haah laa wah boleh jadikan nama gp kita ni , sedap aa 15Girls" kata Arifah. Semua pon setuju dengan nama 15 Girls . Disitu la terbinanya nama kumpulan kami . Nama geng geng kami Aina , Jay, Nena , Adrianna , Arifah , Darwina , Aku (chacha), Quni , Erra , Surah , Abby , Syifa , Yani , Zahidah dan akhir sekali ialah Ashyra . Ramai kan ? ..

15 Girls ni memang gila gila tak sangka gila gila pon ada yang jadi pengawas pusat sumber dan pengawas sekola . Just tade pengawas koop je . Aliran muzik mmg tak boleh jadi pengawas koop taktahu sebab apa hehe.

"Sesiapa yang cari pasal dengan salah sorang ahli kumpulan kami 14 Girls datang kuikui" kata arifah . hahahhahahah semua gelak . Btw naik form2 ni surah sorang je kelas lain hm . Dia masih lagi kelas efisyen . Yang lain dah naik ke kelas dedikasi . Tapi takpe sebab time pj jumpe jugak , time rehat and time ada kelas muzik pon jumpe juga so dont worry . hehe kami ttp bersama . Kami takkan terpisah awh sehati sejiwa . Hah naik form2 ni semua dah tak selekeh semua tudung kebelakang tunjuk jendul memasing haha . Ada yang hawt gile fuhh dulu dulu followers tak sampai 100 now dah beribu hee . Kami 15 girls ni ada yang baran , ada yang pandai , ada yang rajin malas juga ada haha . Kami ni lah yang paling riuh kat sekolah rasanya . HAHA .

Kisah 15 GirlsWhere stories live. Discover now