Masih form2 hehe
Tapi ada perkara yang menyebabkan kami berpecah . Cikgu muzik kami memilih untuk membawa budak mengikuti show show sape diluar. Dalam 15 Girls ada yang dak sapelele , dak gamelan , dak tarian dan dak caklempong. Dulu saya memilih sapelele pastuh aku try bermain gamelan . Dak dak gamelan Aina ,Jay , Arifah , Erra , Syifa dan Ashyra . Akhirnya aku malu nak masuk ke bilik sape semula . Tapi aku cuba juga masuk sape then kene bash ngan cikgu . "Dulu sombong tanak masuk now baru nak masuk" kata cg sambil tersengih . Takpe aku redho dan buat je muka toya . Tapi akhirnya dapat ikut show show luar . horee . Aina semua tu tanak masuk sapelele sebab takut kena marah ngan cikgu then dorang malu nak masuk bilik sape . Mcm aku juga time nak masuk sape balik tapi aku ttp masuk sape balik .
Selalu dak sapelele selalu kena keluar kelas sbb ada practise sapelele semua tu tapi bukan ponteng ea . Then bila kitorang masuk kelas balik dak dak gamelan mcm tak suka je . Then aku , quni n adrianna try masuk tarian sekali dpt ikut masuk pertandiang tarian. So kami bertiga sangat rapat dan always cakap pasal tarian . Then dorang macam kate yang kitorang ni asyik bertiga je then mcm palau dorang . Btw apapapon kami 15 Girls ttp bersama balik huhu .
Now freedom , tade show gamelan , sape , tarian . Jadi semua ada dalam kelas . Kami kalau dah berkumpul mmg mulut ni pok pek pok pek tak boleh berhenti . Nanti riuh rendah la kelas kitorang tu . Kami kalau dah gelak omg kelas sebelah pon dengar . HAHAHA . Pape pon 15 Girls selalu menggembirakan aku . Kami pernah menangis bersama awh kenangan yang paling indah haha . Dan tidak pernah tepisah dengan mereka walaupon ada pergaduhan sikit hehe . Hope tiada siapa yang pindah , takkan nak persahabatan ini berhenti disini hm . ikenot . Hope kami semua sahabat sejati selamanya untill jannah .
YOU ARE READING
Kisah 15 Girls
Random15Girls ni ialah nama kumpulan mereka . Seramai 15 orang di dalam ahli kumpulan itu . Mereka ni sangat hyper , gila gila , paling kecoh kat sekolah itu . Kami semua kelas muzik . Bukan calang calang orang boleh masuk kelas muzik hehe . 15 Girls semu...