Xoxo school
Pada pagi yang cerah di xoxo high school terdapat beberapa buah kereta lambourghini yang dinaiki oleh 6 orang budak perempuan yang cantik dan Stylist iaitu yuri,seohyun,yoona,hyoyeon,taeyeon dan tiffany.mereka merupakan budak baru sekolah itu.....(semua murid lelaki terpegun dengan kecantikan yang dimiliki oleh mereka)
(Skip)
(Author p.o.v)
Semasa mereka berjalan menuju ke pejabat.mereka terserempak dengan kingka sekolah iaitu luhan,tao,sehun,kai,baekhyun and chanyeol .
(END P.O.V)
Tiffany:excuse me...can i ask you some questions?
Tao: No *jeling tiffany*
Tiffany: "berlagak punya namja.....sombong huh."
Tao: guys jom pergi masuk kelas.tak payah nak layan diorang ni
Luhan:tao,kesianlah kat diorang.jom kita tolong.
Yoona: tiff jomlah kita pergi cari bilik guru.tak payah layan orang yang sombong niii.
Luhan:Wait,korang semua nak pergi bilik guru ye.go straight and turn left okey.
Yoona:" baik jugak mamat ni daripada mamat sorang lagi tu". Thanks*senyum dekat luhan*
Luhan:"eleh perempuan ni.aku tolong dia,dia jawab thanks je". Takpatut langsung *geleng kepala*
(6 orang budak perempuan itu pun berjalan untuk ke bilik guru)
Member exo:*ketuk kepala luhan* kau apasal tolong diorang dah la diorang datan tak sopan.datang-datang nak tanya soalan dekat orang.
Luhan:sorrylah korang.aku kesian tengok diorang tu.diorangkan budak baru.
Kai:dah,dah latu nak bergaduh.jom masuk kelas.dah lambat ni.
Member exo:okey.
(Skip)
Di kelas 5 galaxy
(Semua murid 5galaxy yang berada di dalam kelas itu telah mengadakan satu kelab bual yang bising bagaikan pasar tani.Tiba-tiba vikgu hara memasuki kelas itu dengan beberapa orang murid perempuan.)
Cikgu Hara: Good morning pupils
Murid kelas 5galaxy:*bangun* Good morning teacher.(senyap)
Cikgu hara:pupils,hari ini cikgu nak memperkenalkan 6 orang murid baru yang akan memasuki kelas kita ini.harap kamu semua boleh beri perhatian apa yang kawan kamu cakap dan tolong senyap.
Murid kelas 5galaxy:Nae cikgu~ *duduk*
Cikgu hara:kamu semua boleh memperkenalkan diri kamu kepada rakan-rakan baru kamu yang lain.
Yoona:annyeonghaseyo,*tunduk*im yoona imnida.panggil saje nama pendek saya yoona.
Seohyun:annyeonghaseyo,*tunduk* seo joonhyun imnida.panggil saje saya seohyun.
Yuri:annyeonghaseyo,*tunduk*kwon yuri imnida.panggil saje saya yuri.
Hyoyeon:annyeonghaseyo,*tunduk* kim hyoyeon imnida panggil saje saya hyoyeon or yeon