• stirr intens på alle sammen, alle liker det!
• ikke snakk om temaet dere skal ha, ingen liker skole temaer, snakk eller om hunden din som har diaré. Pluss du blir populær, blant medelever og lærere!
• hvem trenger tekst, bruk bilder av hunden din sin diaré! Ikke ekkelt jeg hele tatt! Gjør det gjerne rett før mat!
Del gjerne ut Brownis med konditorfarge en grønn!• ikke si et eneste ord, og når læreren din spør om du skal starte, løp ut av klasserommet mens du river ned pulten din eller enda bedre gå stille ut og se rett på læreren din
• jeg mener det! Amerikas historie er ikke viktig, det er som er viktig er hunden din som har diaré! Jeg sier det en gang til fordi det er viktig!
• har dere om den franske revolusjonen, snakk om hun Marie dama som elsket kake, ta gjerne med kake på skolen og la timen handle bare om kake og hvordan en kake bakes.
• alle lærere liker elever leser fra et ark!
• du får 6er hvis prosjektet ditt ser ut som en 1er!
• si til læreren din at moren din er død og faren din er narkoman og det er derfor prosjektet ditt ser ut som en 1er.
•ta med et nakenbilde!
• alle vil høre norsk prosjekt på fransk!
• si til læreren at du fra forberedt deg i ukevis, men ha det verste prosjektet ever og si at du er skikkelig stolt av deg selv fordi det gjorde så bra, du får 6er!
• du blir litt sliten av prate, ta med deg en pute og sove litt, ingen merker noe!
• lat som om du har prosjektet hjemme, når prosjektet er en skole oppgave som du har gjort på skolen og ikke hjemme!
ESTÁS LEYENDO
999 måter å irritere andre
De TodoVill du få kommentaren sånne som: •Husj! •Slutt da! •Er det noe galt med deg? •Okeeey...? KAN FOLK PLS FORTSÅ AT DETTE ER KØDD OG EN HUMORBOK, IKKE EN BIBEL.