NNĽPV - Nikdy neodsudzuj ľudí podľa vzhľadu

972 60 22
                                    

11:00// On: Prečo nechodíš s nikým von?

11:04// Ja: Nikto nechce ísť so mnou.

11:10// On: Odkiaľ to máš?

11:12// Ja: Od nich. Nemajú ma radi, nikto.

11:23// On: Sú sprostý! Ja by som hneď išiel.

11:25// Ja: Ale ty nie si oni.

11:31// On: Práve preto, nechápem, ako ťa môžu odkopnúť.

11:32// Ja: Jednoducho. Vzhľad.

11:40// On: Predsa nemôžu byť takí slepí!

11:43// Ja: Môžu.

Ďalej neodpísal. Zobrazilo sa videné o 11:44. Rukami som sa zaprela o vozík a presunula sa do kuchyne, kde sa mama snažila navariť obed.

,,Pomôžem ti," usmiala som sa na ňu, načo sa na jej tvári objavil pokrivený úsmev.

,,Bola by som rada, ale nechcem aby si si ublížila," preniesla skleslo a premerala si ma.

,,Je to len vozík! Žiadna amputovaná končatina! Zvládnem to."

,,Sadni si do obývačky a pozeraj, ja sa o to postarám," kývla hlavou na dvere.

,,Naozaj chceš, aby som sa rozplakala z môjho života?" Slzy sa mi tlačili do očí. Skúšala som ich zadržať, čo sa mi vždy darilo. Nevyšla ani jedna slza, za čo som bola na seba hrdá.

,,Nie, to nie! Ja len.... Bojím sa o teba," sklonila hlavu. Previezla som sa k nej a objala ju okolo pása.

,,Som rovnaká, len sedím," odtiahla som sa od nej a usmiala sa na ňu. Na krajíčku sa jej držali slzy, ktoré sa snažila nevypustiť. ,,Tak a teraz šup do varenia!" Vybrala som si zo šuflíka nožík a pomohla jej nakrájať paradajky. ,,Au!" Skríkla som, keď mi nožík prerezal pár vrstiev koži, až mi začala tiecť krv.

,,Na," podala mi obrúsok, do ktorého som si utrela krv.

,,Bude zo mňa upír na vozíku!" Uchechtla som sa a pokračovala v práci. Zapípal mi mobil a tak som rýchlo rukami poháňala kolečka na vozíku.

12:00// On: Si tu?

12:00// Ja: Áno, deje sa niečo?

12:01// On: Rozišiel som sa s frajerkou. Potrebujem oporu.

12:02// Ja: Ako ti môžem pomôcť?

Do izby mi vtrhla mama a začala sa vypytovať. ,,To je on? Píšeš si s ním? Aký je? Milý? Drzý?"

,,Daj pokoj! Len si píšeme, to je celé," prevrátila som oči a pozrela na správy, ktoré mi napísal.

12:03// On: Rozveseliť ma nejakou vtipnou príhodou. Povedať mi niečo o sebe.

12:04// On: Alebo sa môžeme dohodnúť, kedy sa stretneme. Vyzeráš byť ako fajn baba.

JednodielovkyWo Geschichten leben. Entdecke jetzt