Alexandra pov
Det var en fredfull dag. Jeg satt og solte meg ved bassenget med Harry og Hanae, mine to barndomsvenner. "Så begynner skolen igjen da." Sa jeg. "Om en uke." Sa Harry. Jeg nikket.
Plutselig ble det skyggete over meg. Jeg åpnet opp øynene og så ett stykke Alex. "Halla Alex." Sa han. "Hei Alex." Sa jeg. Alex satt seg opp på meg.
"Morsomt hver gang." Lo Hanae. Harry nikket og smilte. "Keen for å bli kåt?" Spurte Alex. "Hva faen?" Lo jeg. Alex så seg fort rundt. Hanae og Harry så rart på Alex. "Mente å bli våt!" Sa han fort og stressene. Jeg lo. "Jeg soler meg. Forsvinn." Jeg lukket igjen øynene igjen.
Jeg kjente en trykk på meg. Jeg åpnet øynene og så rett i øynene til Alexander. "Hva gjør du?" Spurte jeg. "Det ser ut som han prøver å knulle deg." Sa Hanae. "Jeg er glad for at jeg er homse jeg..." Mumlet Harry. Jeg lo.
-----------------------------
Sorry hun dere som vil bli sammen med Harry. Du må finne deg en annen.. Not be mad at me...----------------------------"So kiss me." Sa Alex som en pedo. Jeg kysset han på munnviken. "Pyse." Sa han. "Det er du som er for veien for solen." Sa jeg. "Greit. Jeg går inn og snakker med tvillingbroren din." Alex reiste seg opp og gikk inn.
"Han er drit kjekk." Sa Hanae. "God fangst." Sa Harry. "Han er dummere enn dere skal ha det til." Sa jeg. "Det var drit kult å møte kjæresten din for første gang." Hanae satte seg opp og så på meg. "Du har smak på gutter." Harry satte seg opp og så på meg.
"Dere har ikke hilst på han ordentlig en gang." Sa jeg. "Det så ut som han hadde stor D." Sa Harry og så mot tarassdøren. Hanae og jeg så på Harry. Harry så på oss. "Hva?" Spurte Harry. Vi ristet på hode.
"Dere har hatt sex, ikke sant?" Spurte Harry. "Jeg tror Harry savner å ha sex." Lo jeg. "Jeg er enda jomfru." Sa Harry. "Du hadde vært ukysset også." Lo jeg. "Men takket være deg så er jeg ikke det." Sa Harry.
Jeg var Harry's første kyss. Han har vært homse hele livet.
"Skjønner ikke hvorfor noen gutter ikke vil være sammen med deg." Sa Hanae. Harry trakk på skulderen. "Alex!!!" Ropte bruttern. Vi reiste oss opp og gikk inn.
Alex hadde helt latterkrampe fordi Michael hadde dildo mellom benet og latet som han hadde snabelen ute. "Mikey er pedo..." Mumlet jeg. "Og drit kjekke." Hvisket Harry. Jeg så på Harry.
Mikey spredde benet så dildoen datt ned. "Jeg hørte den, Hazza." Sa Michael. Harry så rundt seg selv. Jeg ristet på hode. "Visste du at Lea har dildo?" Michael så på meg. Jeg nikket. Hun forteller meg alt, så ja, jeg vet det.
"Lurer på om Cory putter den i fitta hennes under en sex." Sa Michael. "Æsj Michael..." Jeg begynte å gå opp trappen for måtte på do. "Men ja." Sa jeg og fortet meg inn mot bade. Jeg hørte Michael lo.
***
Etter jeg kom ned igjen gikk Alex til meg. "Hvem er egentlig Lea og Cory?" Spurte Alex. "Fosterforeldrene våres." Sa jeg. "Hvordan..?" Spurte Alex skeptisk.
"Når vi var 6 år, kunne ikke moren vår ha oss mer, fordi faren vår missbrukte mamma og tok mye dop og alt sånt. Vi har blitt adoptert hele livet av slemme folk, så vi har vært hos de maks 2 uker. Vi bodde rundt her ett sted da vi bodde med mamma og pappa og ble kjent med Harry og Hanae. Vi var mye sammen. Selv om jeg bodde langt unna. Nå har vi endelig flyttet tilbake til barndomsstedet vårt." Sa jeg.
"Nå kommer jeg å ta deg!" Plutselig så jeg Lea som kom løpene inn mens hun lo mens Cory prøvde å ta henne som en pedo. Jeg lo.
Cory tok tak i Lea og snurret henne rundt mens Lea lo. "Kom til sengs med meg nå." Sa Cory som en pedo. "Hvorfor ikke senere?" Sa jeg som lik stemme som Cory.
Cory slapp Lea mens hun lo. "Unger. Dere er hjemme." Sa Cory. "Idiot." Lo Lea da hun reiste seg opp fra gulvet. "Middagen er ferdig om 5." Michael gikk til kjøkkene. "Forresten, fin dildo!!" Ropte Michael.
Lea så forskrekket mot kjøkkene før hun så forskrekket på meg. "Jeg solte meg. Jeg er uskyldig." Sa jeg. Lea ristet på hode. "Og nå lar du ungene leke med dildoen din." Sa Cory og lo.
"De så ikke så gamle ut da." Sa Alex. Cory og Lea så fort på Alex. "Lea er 7 år eldre enn oss og Cory er 8 år eldre." Sa jeg.
Lea pekte på Alex. "Er det han?" Jeg nikket.
Lea gikk til Alex og ga han en diger kos. "Velkommen til familien." Sa Lea. Jeg ristet på hode. Cory tok vekk Lea og ga han kos. "Ikke gjør som jenta vår mister jomfrudommen sin." Hvisket Cory.
"Cory!" Sa Lea og jeg. Cory trakk seg unna og så dumt på oss mens Alex lo litt. "Hun er 17 år. Hun er OVER 16 år. Hun er gammel nok til å ha sex. Let them have sex!" Sa Lea litt høyt. "Denne familien er drit kul!" Lo Alex.
Cory pekte på Alex og så mot meg. "Han burde bli til middag."
YOU ARE READING
I just see one boy
FanfictionAlex og Alexandra har vært bestevenner helt siden de var liten. En dag skjer det en mirakel og ALT ble forandret..