Harry pov
Vi gikk inn i stua. "Lea! Cory!" Ropte Michael. "Bilen er ikke her." Sa jeg og gikk mot sofaen. "Måtte være på den sikre siden." Michael kom til meg.
Vi hoppet ned i sofaen. "Sup?" Spurte jeg. "Må snakke med deg." Sa han. "Ja, jeg skjønte det." Sa jeg. "Det er noe viktig noe..." Mumlet Michael. Jeg så seriøst på Michael. "Hva d..." Michael avbrøyt meg med å kysse meg hardt på munnen.
Øya mine ble store. Herregud...
Michael trakk seg unna meg. "Selvfølgelig.." Mumlet Michael. Jeg bare stirret på han med store øyne.
*20 minutter senere*
Michael små beit neglene sine mens jeg så på han sjokkkert enda.
Jeg hørte leing som kom fra gangen. Jeg så på siden at Hanae, Kjæresteparene Alex og vennene til Alexander kom inn.
"Alexandra er hjemme!" Michael reiste seg opp. "Hva skjer her?" Spurte Alexandra. "Jeg stikker til Lou." Sa Michael og løp ut.
Jeg reiste meg opp og gikk til Alexandra. Jeg tok tak i hånden hennes og dro med henne ut til bassenge.
"Hva skjer?" Spurte Alexandra. Jeg lukket igjen døren. "Broren din kysset meg." Sa jeg i sjokk. "Hva?!" Spurte Alex overrasket. "Å kjære.. Hva skjedde etterpå?" Spurte Alex. "Han trakk seg unna og sa 'selvfølgelig'. Hva mener han med det?" Spurte.
Alexandra fikk store øyne. "Selvfølgelig!" Sa Alexandra og løp inn. "Hvorfor sier alle det?!"
Alexandra pov
Jeg løp inn. "Alex, går det bra?" Spurte Alex. "Michael!" Ropte jeg og løp ut.
Jeg så han ikke. Jeg løp mot huset til Louis. Jeg gikk utenfor og banket på. Louis åpnet fort døren. "Halla søta." Sa han. "Broren min her?" Spurte jeg stressende. Han flyttet seg. Før han fikk sakt kom inn, stormet jeg inn.
Jeg slang av skoa og gikk til stuen. Michael så på meg. "Selvfølgelig." Jeg heva bryna. "Louis! Du skulle ikke ha sagt det!" Sa Michael. Michael satte seg ned i sofaen. "Jeg har ikke sakt en dritt." Sa Louis.
"Du er homse." Sa jeg overrasket. Louis så fort på meg. "Det er skjellsord." Sa Louis alvorlig. Michael ristet på hode. "Jeg er ikke homse! Jeg liker bare kompisen din..." Mumlet Michael. "Ja, homse!" Sa jeg.
"Alex!" Sa Louis alvorlig. "Nei! Jeg er bifil..." Sa Michael.
"Vet dere hva?!" Sa Louis. Michael og jeg så på Louis. "Vi drar hjem til dere." Sa han og dro opp Michael. "Nei, Lou! Harry er der!" Sytet Michael.
"Det var synd!"
***
Louis holdte meg rundt nakken for han pleier å gjøre det og Michael gikk stille vedsiden av og vi gikk inn i stua. "Der er du." Sa Alex. "Hvem er de?" Hvisket Louis. "Kjæresten min og vennene hans." Sa jeg alvorlig.
"Åh..." Louis tok ned armen. Jeg smilte falskt til Louis. Jeg så Harry satt i sofaen og så på TVen som var av. Han så oss der.
Harry lo falskt. "Harry." Sa Louis. "Ja, kjære?" Spurte Harry. "Idiot." Sa Louis. Harry lo.
Michael pov
Louis dyttet bort i meg. "Harry!!" Sa jeg litt for høyt. Harry skvatt, fordi han hoppet brått opp. "Faen!!" Ropte Harry. "Kan jeg snakke med deg Harry?" Harry så på meg. "Please..?" Han bare så på meg. "Jeg sa please!!" Jeg pekte mot kjøkkene. Harry fortet seg dit.
"Takk.." Mumlet jeg og gikk dit. Jeg lukket igjen døren. Jeg snudde meg mot Harry. "Tenkt å kysse meg igjen? Kanskje du vil ha sex med meg her og nå. Iallfall ikke det siste!" Sa Harry. Jeg heva bryna. "Okay.. Det var kanskje godt å kysse deg..." Mumlet Harry.
"Jeg kysset deg fordi du holdte aldri kjeft." Sa jeg. "Hva mener du?" Spurte Harry. "Det jeg me.." Harry avbrøyt meg. "Jeg snakket ikke mye." Sa Harry. "Nei, me.." Harry avbrøyt meg Igjen... "Jeg spurte hva som skjer og du sa a..." Automatisk kysset jeg Harry hardt på munnen.
Denne gangen kysset Harry faktisk tilbake. Vi presset kroppen inntil hverandre. Sakte så begynte vi å kline. Tunga mi lekte med tunga hans. Vi holdte rundt hverandre.
Vi trakk oss unna hverandre uten å slippe hverandre. "Det jeg skulle si at jeg er forelsket i deg." Sa jeg. "Folk sier at det kommer noe ut av vennskap." Fniste Harry. Jeg lo.
"Får jeg kysse deg igjen?" Spurte jeg. "Du har allerede gjort det to ganger, skader ikke å gjøre det igjen." Harry presset leppa si på mi.
Han har myke hender... <3
YOU ARE READING
I just see one boy
FanfictionAlex og Alexandra har vært bestevenner helt siden de var liten. En dag skjer det en mirakel og ALT ble forandret..