Kapittel 2

20 2 2
                                    

Alexandra pov

Alex og jeg lå i sengen. "Jeg elsker familien din." Lo Alex. "Jeg å." Lo jeg. Alex flettet hånden sin i min. Lea kom i rommet. "Hei unger." Sa Lea. "Hei." Sa vi.

"Alex, vil du overnatte?" Spurte Lea rett ut. Jeg Lo. Alex så på meg. "Det er opp til deg, det er greit for meg." Jeg smilte. Alex smilte tilbake. "Greit." Sa han bestemt. "Da henter jeg litt godteri og brus til dere og selvfølgelig så må jeg hente kondomer." Sa Lea. "Lea!" Lo jeg da hun gikk. Alex Lo selv.

"Så du liker de altså.." Lo jeg. "Jeg liker deg best." Smilte Alex. "Aww." Smilte jeg.

"Glad i deg." Sa han. "Glad i deg å." Jeg kysset Alex på munnen.

Lea kom inn med godteri og brus. "Dæven. Glemte kondomer.." Sa Lea og var på vei ut. "Lea." Sa Alex. Les stoppet. "Vi trenger ikke." Sa Alex. "Alex kan ikke bli gravid." Sa Lea. "Vi skal ikke ha sex." Sa Alex. "Ja, vi Har ikke vært sammen så lenge." Sa jeg.

"Og dessuten er jeg for slapp.." Mumlet Alex. Jeg Lo. "Greit.. Greit.." Mumlet Lea og gikk ut.

***

Alex og jeg holdte hender inn til senteret. Harry og Hanae var med. Vi skulle møte noen av vennene hans. Plutselig så slapp Alex hånden min og så på noen. Jeg så to gutter kom i mot oss.

"Sorry.." Hvisket Alex. Jeg så på han og heva bryna. "Alex!" Ropte ene gutter. "Vi har en overraskelse til deg." Sa den andre.

De flyttet seg og ei jente som så guttete ut var der.

Alex pov

Jeg fikk store øyne. "No way!!" Sa jeg. "Halla kjekken." Sa ho. "Rose." Smilte jeg og gikk til henne og ga henne en diger klem.

"Du klemmer hardere enn du har gjort før." Sa Rose. "Kyss. Kyss. Kyss." Sa guttene.

Jeg trakk meg unna Rose. Rose slo på armen til Laurent. Jeg Lo. "Jeg har kjæreste, idioter." Sa jeg lavt. "Har du?!" Sa alle tre. Jeg snudde meg. Jeg gikk til Alexandra. "Hvem er det?" Hvisket Alex. "Barndomsvenninne.." Hvisket jeg. Alexandra nikket. Jeg tok tak i hånden til Alex og bokstavelig talt dro henne med til vennene mine mens Harry og Hanae fulgte etter. "Alex, du må Hilse på Sander, Laurent og Rose." Sa jeg.

Alexandra så på meg. "Ja greit det, men du kan slippe hånden min nå. Du klemmer." Sa Alex. Jeg slapp hånden Alex.

"Dere må hilse på vennene mine. Hanae og Harry." Sa Alex.

"Vent. Er ikke han den eneste Homsa på skolen?" Spurte Sander. Jeg så stygt på han. "Det er vell meg." Sa Harry som han ikke brydde seg. "Drit i dem." Hvisket jeg til Harry. "Jeg bryr meg ikke." Hvisket Harry.

Alexandra pov

"Ikke mobb Harry." Sa Michael som kom. "Mikey." Sa guttene i sjokk. Michael tok på skuldrene til Harry. Jeg gikk til den. "Gå hjem, Michael." Hvisket jeg. "Middagen er ferdig." Hvisket Michael. "Da spiser vi her.." Hvisket jeg. "Greit, jeg tulla..." Hvisket Michael.

Harry pov

"Harry, du må bli med hjem." Hvisket Michael til meg. "Han er med oss." Hvisket Alexandra. "Det er viktig. Må snakke med han." Sa Michael. "Greit greit. Vi snakkes." Jeg kysset på hode til Alexandra før vi gikk.

I just see one boyWhere stories live. Discover now