Lindsey kijkt in de spiegel, ze ziet een dik en lelijk meisje. Tuurlijk wil niemand haar. Ze is niet zoals Katy of Noa haar twee beste vriendinnen. Katy heeft lang zwart haar met licht bruine ogen,met een getinte en slanke huid. Noa heeft donkerblond haar en groen/blauwe ogen, met een slank vorm. Integendeel ik, ik Lindsey ben de lelijkste van hun!
Ik pak m'n tas en loop met tegenzin naar school. Daar zie ik Katy en Noa als staan ze komen naar me toe, en knuffelen me. Wat ben ik blij met hun!
Lindsey pov :
'Zullen we vanavond naar de disco gaan?' vroeg Noa opeens. 'Uhmm is goed' zei ik. 'Maar dan moet Luke wel mee' zei Katy. 'Dan gaat Jack ook mee' zei Noa.
Voor ik het vergat Noa en Katy hebben beide een vriendje en je raad het al ik niet. Dus dat word een avondje ik en de barjongen. Noa en Katy blijven doorpraten over wat ze gaan aandoen en wat ze met hun haar gaan doen, ik hoor hun niet meer en denk aan mijn ouders. Mijn ouders zou ik ze wel zo moeten noemen, ouders geven om je, geven je de liefde die je nodig hebt. Mijn ouders denken alleen maar aan hun werk en ik besta niet in hun ogen.
'LINDSSEYY!!!' Ik schrik wakker uit mijn gedachten. 'Ja wat is er?'
'Leef je nog!',vraagt Katy
'J-ja',stotter ik. 'Mooiizoo!',zegt Noa.
'Enn damess moet ik m'n haar nou los of in een staart zetten?',vraagt ze. 'Los!', antwoord ik. 'Ehmm damess ik heb eigenlijk tog geen zin om mee te gaan, jullie staan tog de hele tijd alleen maar met Luke en Jack', zeg ik. 'Nou!, oke ' zegt Noa.
'Wij gaan ons opmaken!',zegt Katy
'Okee',antwoord ik verdrietig.
Weer een avondje alleen, zonder vriendinnen en ouders.....
JE LEEST
Loverboys
Teen FictionLindsey is een meisje die zich een beetje buitengesloten voelt naast haar vriendinnen, die alle twee een vriendje hebben. Dus neemt Lindsey via internet contact met een jongen, ze leert hem steeds beter kennen. En voelt zich veilig bij hem. Ze krijg...