Van: James❤
Heejj lekkerdingg,
SorrySorry en nogmaals Sorryy...
Ik had een probleempje met mijn werk en het is nog steeds niet opgelost, dus ik kan niet komen. Kan je het mij asjeblieft vergeven liefje? Sorry ik voel me nu echt schuldig. Ik bel je straks wel weer, houu van jeee xxLindsey's POV
Pfff wat is dit!? Probeert hij mij nou te pesten. Het is fcking onze eerste date en dan komt ie niet opdagen?!
'Hee Lindsey, wat kijk je boos?', hoor ik iemand zeggen. Ik draai met een ruk om en zie dat het Ali een jongen uit me klas is. 'Ehh, lang verhaal pff', antwoord ik met een zucht. 'Je kan het mij best vertellen lin', antwoord Ali met een knipoog erbij. Het blijft een tijdje stil. 'Maar het hoeft niet hoor', zegt hij om de stilte te verbreken. Ik pak m'n telefoon en kijk hoelaat het is. 'Shitt! Is het al zo laat!??, sorry Ali maar ik moet snel naar huis, doeeeiii'. Ik pak mijn tas en loop zwaaiend weg.
'Tot maandag!', zegt Ali met een brede glimlach.
Wanneer ik eenmaal thuis ben, haal ik snel m'n make-up weg en stap de douche in. Heerlijk douchen! Gewoon even aan niks denken en lekker de warme water over je lichaam heen voelen. Ik pak m'n badjas en loop de douche uit. Even later heb ik m'n kleren aan en zit op de bank kijkend naar mijn lievelingsserie: 'Is liefde nou echt liefde?'. Nou, dat vraag ik me soms ook af. Pff ik voel me echt emo door zulke series.
Trinnngggg triinggg triiiinggg. 'Waarom kan ik toch nooit eens een keer normaal slapen!', schreeuw ik chagerijnig. Ik loop naar de deur en doe hem open zonder te kijken naar wie het is.
'Liefje?', hoor ik dan ineens. Ik draai me met een ruk om en dan zie ik dat het James is. Ik ren naar hem toe en knuffel hem, wat eigenlijk best wel akward is want ik zie hem pas voor het eerst. Ik voel me vertrouw en geliefd bij hem. Er gaat een heerlijk gevoel heen door m'n buik. Ahh wat voelt het eerlijk om verliefd te zijn! Ik lig met mijn hoofd op z'n schoot, hij begint over m'n haren te aaien. Ik voel me net een geliefde poesje hihi. Ik draai me om en kijk hem in de ogen aan. 'Maar James waarom kon je toch nu oppeens komen?', vraag ik verliefd. 'Nou lieffie, ik moest plotseling gaan werken en had geen tijd om een cadeautje te kopen en op een eerste date zonder cadeau aan komen lopen is best wel raar', antwoord hij met een glimlach. ''Pff jammiee tochh je hoeft helemaal geen cadeau te kopen als jij was gekomen dan was dat al een mooi cadeau.' 'Nou en poeppie, ik ben er nu en heb een mooi cadeau bij me voor jou.' Hij pakt een klein doosje uit zijn jas en overhandigt hem aan mij. 'Omgg Jamesss!', roep ik met mijn ogen geconcentreerd op het pakketje. Ik doe de strik snel open en zie dan een mooie zilvere ketting. Ik pak het zilvere ketting op en kijk er vol geliefde ogen naar. 'W-wat m-mooi dit.' James pakt het kettinkje uit mijn handen en doet hem bij me op. 'Het staat je beeldig linn!', zegt James en geeft me dan een kus op me wang. Ik bloos een beetje, want ben zoiets nooit gewend. Nadat we 'The Notebook' hebben afgekeken staat hij plotseling op en geeft me een kus. 'Sorry baby maar ik moet gaan, heb het druk op me werk', zegt hij ineens. Ik kijk hem met een sip gezicht aan. Achja misschien ook wel beter want ik moet toch nog voor m'n wiskunde proefwerk leren. Ik geef hem een kus terug en loop met hem mee naar de deur. Ik kijk hem na, pff wat heb ik toch een geluk. Zo een mooie jongen die op mij valt, wat zullen mijn vriendinnen ervan op kijken, want ik moet het ze nog wel vertellen. Ineens word ik uit me gedachten wakker geschud, James toetert en zwaait naar me, ik zwaai terug met een verliefd gezicht. Ik doe ik de deur dicht en leun dan tegen de deur pfff ik moet nog zoveel doen! Eerst maar eens wiskunde gaan leren. Ik doe m'n laptop aan en zie dat ik een bericht heb van Bouchiee:Heeyyy meissiee!!
Hoe was je dateee??
Vertel me er alles over :)
En misschien heb je nog vragen? Je weet me te vinden!
En oja hier míjn nummer 0612093487, praat gemakkelijker via app xxIk pak snel m'n Iphone en zie dat ik 1000 berchten heb. Woww!! Dat komt ervan als je in allemaal groepsgesprekken zit!
Ik voeg haar snel toe en stuur haar ook een bericht maar dan via app.Linsey: Heyy Bouchh Bouchh hihi met Lindsey, nou ja de date was niet doorgegaan. Wel jammer! Maar hij is rond 6 uur naar m'n huis gekomen, wat heel gezellig was! Hoe gaat het met jou eigenlijk?
Ik open de groepsgesprek die ik met Katy en Noa heb en zie dat ze bezorgd om me zijn, ik stuur ze snel een bericht.
Groepsgesprek: KNT
Lindsey: Heyyyy giirrrllsss geen zorgenn om mij, voortaan kunnen we met z'n zessen uitgaan!!
Katy: Met z'n zessen?
Noa: Wtf?
Lindsey: Ik heb een vriendjee!! EN IK BEN ZOOO VERLIEFDD!!
Noa: OMGG ECHTT? SOOOOSSOOOO
Katy: Ik zei toch dat jij er ook zo snel eentje zou krijgen!!
Katy: Wieee iss hettt??
Noa: Ali?
Lindsey: Nee Jamess <3
Katy: James? Van 4vwo? IEEUWWLL!!
Lindsey: Neeenee een andere James
Katy: Ooohhhh gelukkigg hahaha!!
Noa: Owhh jammer! Ik vond dat jij en Ali wel bij elkaar passen :/
Lindsey: Hoezo jammer? Ik hoef die Ali echt niet hoor!
Katy: Hij is anders wel lief en knap! Maar misschien heb je gelijk, misschien is James toch wel knapper, heb je een foto?
Noa: Knapper of niet! Je ziet toch wel hoe verliefd Ali op je is?! En hij is ook nog eens een aardige jongen!!
Lindsey: Wow rustig Noa! Ik bemoei toch ook niet met wie jij moet nemen??
Noa: Je neemt fucking heel de weekend al niet op! Lekker bezig, een vriendje en je laat ons gelijk in de steek!
Lindsey: Donderop joh! Alsof jullie mij aandacht gaven...
Noa: We waren ongerust!! Wij laten tenminste wat van ons horen....
Lindsey: Jaloerse kreng!! Je bent niet eens blij voor me? DOEEIIU hebt het gesprek verlaten
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wat is voor jou belangrijker je vriendinnen/vrienden of je vriendin/vriendje?
En heeft Lindsey hier goed op gereageerd door het gesprek te verlaten? Of heeft ze het alleen maar erger gemaakt?Tell me xx
JE LEEST
Loverboys
Teen FictionLindsey is een meisje die zich een beetje buitengesloten voelt naast haar vriendinnen, die alle twee een vriendje hebben. Dus neemt Lindsey via internet contact met een jongen, ze leert hem steeds beter kennen. En voelt zich veilig bij hem. Ze krijg...