Büyük bir şaşkınlığa uğramıştım.
-Bu, bu nasıl olur!? Onu nasıl bıraktınız!
-Canavar biriniz burada köle olarak kalıcaksınız, diğerlerin gitmesine izin veririm dedi (Saver)
-Size inanamıyorum! (Helma)
-Onu Amari uyanınca almaya gideceğiz. (Garcia)
-Tabi o zamana kadar ölmez ise! Off size ne diyeceğimi bilemiyorum ama...
Neyse hadi gelin udumbara çiçeğini zamanda yolculuk yaptırıp şu büyüyü bozalım.Amari'nin Dilinden
Normal bir karanlıkta göz, etrafı karıncalanma olarak görürdü ama bu karanlık zifiriydi çünkü gözlerim en ufak hareket dahi görmüyordu. Biraz uykuya dalmalıydım. Zaten burada zamandan bol birşey yok...
2 saat sonra
Off niye uyandım ki! Bu hayatın mk. Herşey beni mi bulur? Haldis' in......!
3 saat sonra
Lalallalalalala.... hani şarkı söylemek insanı mutlu ederdi, şu durumda hiçbirşey beni mutlu edemez...
4 saat sonra
Offf!
5 saat sonra
Neler oluyor! Karıncalar görüyorum! Aydınlanıyor, heryer aydınlanıyor!
Magic'in Dilinden
-5 saat önce bir gözü kırmızı, diğer gözü siyahtı, bu öfkelendiğinin işareti. Yani udumbara çiçeği ilk iyileştirirken öfkeyi kusturuyor. Sanırım Amari'nin o anları en hayatının en berbat anları idi. Yavaş yavaş kırmızı olan gözleri siyaha dönüştü, daha sonra yavaş yavaş simsiyah olan gözleri mat bir siyaha büründü. Sanırım işe yarıyordu...
Derken Amari'nin gözlerinde iğne ucu kadar bir beyazlık belirdi.
3 saat sonra
Amari'nin gözlerinde iğne ucu kadar siyah kalmıştı, son 10 dk ya girmiştik sanırım.
Yazar'ın Dilinden
Atelic, Haldis'in kapısını çalmıştı.
-Aşk böceğim bir kere kapını aç eğer hediyemi beğenmezsen bir daha yüzüme bakma! (Atelic)
Haldis yavaşça yatağından doğrulup ağır adımlarla kapıya yöneldi ve usulca kapıyı açtı,
-Görelim bakalım şu hediyeyi. Dedi sert tavırlarından taviz vermeyerek.
Atelic'i gördüğü için içinde uçan kuşları hiç hissettirmeyerek oyunculuk yeteneğinide ortaya koymuştu!
-İşte aşkım, karşında sana özel yaptırdığım, iyilerin kökünü kurutacak mutantlarım
Haldis' in ağzı bir karış açılmıştı, sevindiği her halinden belli oluyordu.
-"Bunlar..." dedi Haldis,"Bunlar çok güzel Atelic. Seni affettim. Bunlardan daha çok ihtiyacımız olucak.Muhafızlar!"
-Buyrun kraliçem.
-Hemen bunların üretimine başlansın!
____________________-Amari bizi duyabiliyor musun? (Magic)
Amari güçlükle yattığı yerden doğruldu.
-İyi misin Amari? (Helma)
Amari oturur pozisyona geçip gözlerini taş zemine dikti. Dudakları yavaşça yukarı doğru kıvrıldı ve çapraz bir gülümseme sergiledi ve birden Magic'in boynuna sarıldı,
-İyi miyim? Harikayım Magic! Huh! Kendimi çok enerjik hissediyorum. Hatta ilk yapıcağım şey bu enerjiyle Tugay'ın yanına gidip 1 dk bile susmadan konuşmak istiyorum inat değil mi? Sonrada oh olsun demek istiyorum. (Amari)
Amari büyük bir sevinç mağaranın odalarını gezmeye başladı. "Tugay, nerdesin tuhaf tipli emo kılıklı fazla sinirli arkadaş canlısı şey seni!" Mağarayı gezip Tugay'ı bulamayınca topluluğun olduğu odaya geri dönerek heyecanla
-"Nerede o"(Amari)
-Amari, seni iyileştirmemiz için tek çare vardı, gidenin çıkmaz denildiği mağarada bir çiçeğe ulaşmalıydık,Udumbara'ya...
Garcia, ben ve Tugay oraya gittik, çiçeği bulduk fakat mağaranın reisi "Tek bir şartla buradan çıkarsınız, biriniz burada kalıcak" dedi. Bizde aramızdan birini seçtik, daha doğrusu aramızdan birisi kendini bizim için feda etti, o isim ise Tugay'dı... (Saver)Amari büyük bir çeviklikle Saver'ın yakasına yapıştı,
-Ne dedin sen!? (Amari)
-Onu orada bıraktık... (Saver)-Yo, yo bu olamaz! Bu olamaz!
Dedi ve mağaranın taş duvarlarına yumruğu geçirdi Amari. Burnundan soluyordu!
-Magic (Amari)
-Efendim Amari (Magic)-O mağaranın yerini bana tarif et! (Amari)
-Olmaz! (Magic)
-Sana ne diyorsam onu yap! (Amari)
-Ben tekrar sevdiğimi o iğrenç mağaraya gönderemem tamam mı!? (Magic)
-Benim dışımda kimse gitmeyecek!
-Tek başına başaramazsın! (Garcia)
-Ne dediysem onu yapın, bu size arkadaşınızdan bir istek değil efendinizden bir emirdir, (Sesini daha fazla yükselterek) HEMEN!!!
Arkadaşlar bir süre herşeyden uzak durmak zorunda kaldım. Yazamadığım için, yb bekleyen arkadaslardan özür dilerim. Ama artık yazmaya tekrar başladım. Eskisi kadar iyi yazamasamda okursanız tesekkur ederim.
SIBIRYA KURDU
(KAYIP MELEK)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★ ☆Wampirlerin Gecesi★ ☆
VampireÇağ, zalimlerin hüküm sürüp her ırktan iyileri hunharca katletme çağıydı! Tüm ırklar (Wampir, Kurt, Zombi, Büyücü ve Insan) dostluk ve iyilik içinde yaşam sürerken, birgun Kurt ve Buyucu ırkından dünyaya gelen 2 bebek yüzünden dünya cehenneme dönmü...