Amari'nin Dilinden
Neden o kadar sert çıktım? Neden Tugay'ı bulamayınca kalbimde bir boşluk hissettim? Neden ilk uyandığımda onu sayıkladım? Yoksa... yoksa ben ona aşık mıydım? Hayır, olamaz! Aşkın yükünü nasıl kaldıracağım? 30 yıl önce birini sevmiştim (biliyorsunuz şuan 100 yaşında) ama o beni sevmemişti. Yalvardım, yakardım bir defa yüzüme bile bakmadı! Sonrada arkadaşımla sevgili olup gitti. Arkadaşım bana hainlik etti...
Ya Tugay beni sevmezse? Aynı durumu tekrar yaşamak istemiyordum. Mağaranın girişine gelmiştim, içeri girdim. "Ne pis bir mağara bu" dedim. Girdiğimde birden karşımda uzun pis saçlı, saçı sakalına karışmış elinde bir asası olan cüce bir büyücü belirdi. Büyücü söze girdi,
-Vay vay vay... kimler burdaymış? Sevgili Amari Tugay'ını kurtarmaya mı geldin ah yazık sana çünkü onu birazdan gözlerinin önünde öldürüp seni ömür boyu kölem yapıcağım.
-Onun kılına zarar verirsen seni mahfederim!
-"Bunlar boş tehtitler sevgili Amari!"
Dedi yanima doğru gelirken kulağıma uzanmaya çalıştı ve,
"Sevdiğinin çığlıklarını duymaya hazır mısın? " diye fısıldadı.Dişlerim uzamıştı,zihnimi gizledim. Eğildim ve kulağına yanaşarak,
-Biliyor musun? Birazdan öleceksin!
Deyip kaçmasına fırsat vermeden boynuna beyaz sivri dişlerimi geçirdim. Olduğu yere yığıldı. Dudaklarını araladı ve,
-Sen kazandın sevgili Amari...
Dedi son nefesini verirken ve aniden mağara sarsılmaya başladı, sanki bir beşik gibi sallanıyordu. Mağaranın içlerine dogru koşmaya başladım "Tugay! Nerdesin konuş benimle!" Derken görüş alanıma Tugay girdi. Tavandan taşlar dökülüyordu, mağara yıkılıyordu. Tugay'ın elinden tuttum ve çıkışa doğru koştuk...
Magic'in Dilinden
Kolyenin sırrını da zaman büyüsü yaparak öğrenebilirim tek yapmam gereken zamanda geri gidip Amari'nin çocukluğuna bakmak.
-Hayatım
-Efendim birtanem.
-Kolyenin sırrını çözmeye hazır mısın?
-Hangi kolye?
-Hani Amari'nin,hakkında halüsülasyonlar gördüğü kolye. Zamanda geri gidip Amari'nin çocukluğunu araştıracağız.
Dedim ve gözlerimi kapatıp Saver'ın elinden tutup o sihirli kelimeleri söyledim!
95 yıl önce
Amari'nin küçüklüğünü geçirttiği evi bulmuştuk. Kapıyı çalıp, açılmasını bekledik. Kapının ardından ince ve zarif ses tonuyla biri "kim o" dedi. "Sizlerle tanışmak isteyen birileri" diye cevap verdim. Kadın kapıyı açtı ve evine davet etti.
-Bakın bayan, ben Magic ve yanımdakide Saver. Biz gelecekten geldik,çocuğunuz Amari için...
-Zamanın sırrı çözüldü mü?
-Evet bayan ben çözdüm.
-Peki Amari'yi ne yapacaksınız?
-Bakın bayan,bundan 95 yıl sonra dünya bir felakete sürüklenecek. Ve dünyanın umudu Amari olucak. Amari'yi bir kere görme şansımız var mı?-Ah tabi, hemen getiriyorum.
Amari gelmişti, boynunda kolye yoktu. Annesine dönüp
-Anne kim bunlay? Diye sordu
Annesi de ona, "Senin için gelmişler yavrum" dedi.
Magic göreceğini görmüştü sıra soru sormaya kalmıştı,
-Amari'yi dışarı çıkartsak iyi olur,şimdi biraz özel konuşacağız. Dedim.
Kadın Amari'yi dışarı çıkartıp geldi ve "konuşalım bakalım" dedi.
-Biz bir kolye arıyoruz,önemli bir kolye. Amari'nin kolyesi var mı?
-Aslında vardı, doğduğunda boynuna yapışık doğdu. Büyüdükçe kolye etinden ayrıldı. Ben ve eşim o kolyeyi Amari'den hiç almadık çünkü Tanrı tarafından Amari'ye verildiğini biliyorduk. Biz ailecek büyücü ırkındanız. Fakat Amari wampir olarak doğdu. Çevremizdekiler bizi lanetli olarak görüyor. Bu yüzden biraz daha büyüyünce Amari'nin hafızasını silip göndereceğiz.
-Anlıyorum, peki kolye nerde?
-Geçen gün Amari kolyeyi yanlışlıkla koparttı, hatta küçük kızım Haldis kolyenin bir parçasını yerden avucuna aldı ben tam elinden alıcakken kolye, Haldis' in avucunun içinde kayboldu. Ve bizde onu lanetli olarak gördük ve kolyenin parçalarını bir sandığın içine koyup dolaba kaldırdık.
Haldis mi? Bu olabilir mi? Belkide başka bir Haldis' tir. Herneyse onu araştırırım.
-Kolye parçalarını görme şansım var mı?
"Tabi" diyip dolaba kaldırdığı sandığı alıp yanımıza geldi. Sandığı bana verdi ben sandığı yavaşça açtım içindeki kolye o kolyeydi.
Kolyeyi alıp evi terkettik, ve kendi zamanımıza döndük. Kolyeyle beraber kendimi bir odaya kapattım, şimdi kolyeye dokunarak neler olduğunu, herşeyi öğreneceğim.3 saat sonra neler olduğu beynime kazınmış olucak...
____________3 saat sonra
Gözlerimi açtım, herşeyi öğrenmiştim, herşeyi...
Arkadaşlar, yeni bir kitap yazmaya başlayacağım ismi "Karanlık Fısıltılar" olucak. Yaklaşık 2 veya 3 hafta sonra yayınlayacağım. Tür fantastik olucak. Okursanız teşekkürler. Birde Wampirlerin Gecesi'nin yarısı eski hesabımda diğer bölümleri bu hesapta olduğu için artık fazla içime sinmiyor. Bu yüzden en fazla 3 bölüm sonra final vereceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
★ ☆Wampirlerin Gecesi★ ☆
VampireÇağ, zalimlerin hüküm sürüp her ırktan iyileri hunharca katletme çağıydı! Tüm ırklar (Wampir, Kurt, Zombi, Büyücü ve Insan) dostluk ve iyilik içinde yaşam sürerken, birgun Kurt ve Buyucu ırkından dünyaya gelen 2 bebek yüzünden dünya cehenneme dönmü...