Prvý deň na vysokej. Je to pre mňa dobré či zlé? Najednu stranu sa bojím vojsť do dverí,pretože neviem čo ma tam čaká. Otec mi vždy vravel že keď pôjdem na výšku,tak mám byť sama sebou a myslieť naňho. Mám si to vážiť pretože on toto nemohol mať. Tak teraz,keď sedím na postely v mojej novej izbe,obávam sa že tu budem na všetko sama. Aj keď ON vravel že tu bude navždy pre mňa.
Zavrela som svoj denník a vložila ho do stolíka vedľa postele. Niekomu asi príde smiešné že vo svojich 19 rokoch píšem denník. Viem,ale je to pre mňa únik od reality. Môžem doň vložiť svoje pocity,čo sa mi stalo a je to môj super kamarát. Áno,mám aj skutočných to sa nebojte. Niesom až taká úbohá aby som ich nemala. Som normálne dievča ktoré je na jednu stranu milé no na druhú vie byť aj pekne drzé.
Niečo o mne. No,volám sa Sam Jones. Mám 19 a momentálne bývam na internáte. Inak bývam s mamou. Nemám ani brata a môj otec pred rokom zomrel. Autonehoda. A ja som bola pri tom ale to je už iná. Mam hnedé rovné vlasy,gaštanové oči a moja postava je..no normálna. Niesom ani vychudnutá ale ani tučná. Proste v pohode.
Ráno:
Tak a je to tu. Prvý oficiálny deň na výške. Nemám ani poňatia čo ideme robiť. Obliekla som si len biele kratke šaty a šla. Ostatné baby boli tiež pekne oblečené,len o niečo výstrednejšie. Uvidela som Jay(najlepšia kamoška) a šla som k nej. Keď ma zbadala hneď ma objala.
,,Vyzeráš skvele zlato."povedala mi s úsmevom.
,,Ty tiež."opätovala som jej.
,,Videla si už toho nového?"spýtala sa.
,,Aj ja som tu nová. Okrem pár ľudí sú nový pre mňa všeci."zasmiali sme sa.
,,Ja viem ale pozri naňho."povedala a ukázala za mňa. Tak som sa otočila a vtedy som ho videla. Tmavo blonďavé vlasy,hnedé orieškové oči,postava športovca,krásny úsmev. Z premýšľania nad ním ma 'zobudil' až smiech Jay.
,,Čo je?"spýtala som sa nechápavo.
,,Obaja na seba pozeráte a vyzeráte fakt vtipne."zasmiala sa a aj som naňho znova pozrela. No on tam už bol s nejakou babou.
,,Má dievča."povedala som.
,,Pochybujem že ONA je jeho baba. Veď tá sa vláči z každým."povedala.
,,O kom hovoríš?"spýtala som sa jej,lebo som nevedela kto to je.
,,Je to Melissa Sparks. Je to štetka. Teda to sa o nej hovorí. Má každého na ktorého si ukáže,takže si myslím že si s hentým len vrzne. A ak to bude dobré tak to zopakujú. To je jej plán."
dopovedala mi.,,Aha."prikívla som. Vtom som za ňou zbadala Nicka. Hneď som sa k nemu rozbehla. Keď ma uvidel,usmial sa a ja som mu len vbehla do náruče.
Pohlad Justina:
Som prvý deň na výške. Ako vidím baby sú tu fakt kočky. Pár ich tu už poznám. Napríklad Melissu. Celý deň sa okolo mňa motala a aj som hneď vedel že je to nejaká štetka. Ale ak bude dobrá v postely tak nebudem mať žiadne námietky. Rozhliadal som sa okolo a v tom mi padol zrak na krásku v bielych šatách. Tiež na mňa pozerala. Akoby som bol oslepený,nevedel som sa ani pohnúť. Ani jeden sme si neuvedomovali že sa na seba pozeráme. Jej kamoška ale asi skôr sestra lebo sa na seba strašne podobali,prehovorila a tým sa otočila.
,,Justin poď prosím ťa."zaťahala ma za ruku Melissa.
,,Okej."prikívol som a ona sa zachychotala.
Ešte raz som sa na ňu pozrel no to som ju už videl ako obíjma nejakého chalana. Asi jej frajer.
***
Po dlhom preslove riaditela školy nás konečne pustili na izby. Ja som sa ešte sám stavil do nejakého obchodu čo bol blízko na čipsy. Áno,dostal som chuť na čipsy. No keď som tam vošiel tak som ju znova zbadal. Stála pri regály s čipsami. Niekto to má asi naplánované. Pomalým krokom sa vybral k nej. ,,Ahoj."pozdravil som ju. ,,Oh,ahoj."nervózne sa usmiala. ,,Ty chodíš tiež na Elite School však?"spýtal som sa aj keď som to už vedel. ,,Áno a ty si?"usmiala sa. Má fakt krásny úsmev. ,,Som Justin Bieber,ty?"usmial som sa tiež. ,,Sam Jones."usmiala sa ešte viac. ,,Tak to som ťa rád poznal Sam,snáď sa ešte niekedy uvidíme."žmurkol som a odišiel. Tak toto bola dobrá práca Bieber.
Toto dievča dostanem!
×××××××××××
•Ahooj,tak prvá časť je tu,prepáčte že až tak neskoro ale bola som preč :) snáď sa páčila ;)
Koment a vote potešia :)
BINABASA MO ANG
With you,FOREVER! (JB)
Fanfiction,,Možno si mi chcel len pomôcť,no tým že si bol pri mne,tým že sme boli spolu..že si ma miloval,si mi len ublížil."