Mijn fietstocht

329 18 23
                                    

Om te beginnen. Dit is een lang hoofdstukje, I know. Maar word wel korter.

Vorige fietste ik dus achter drie oudere jongens, de ene is wel cute, in zo'n gigantische zwerm met allemaal kinderen die je niet kent en niet in kunt halen omdat ze met z'n vijven naast elkaar fietsen, richting mijn school, (al die kinderen gingen naar mijn school, iedere dag. Het is een verschrikking) Aldus, toen bij een zo'n weg lag er blijkbaar paardenshit op de weg en toen reed de middelste jongen voor mij daar recht doorheen en die ging zitten vloeken en het was om je dood te lachen.

Toen fietste er achter mij twee meiden van ik gok zeventien achter me aan en die hadden een heel verhaal en discussie over dat haar ex vriendje een nieuwe vriendin had en die ene vriendin zei tegen de ander 'jaaa maar jij bent ook geen heilige maagd meer hoor' en ze vloekte iedere keer dat ik afremde omdat voor mij ook allemaal mensen afremden.

Ook bij een kruispunt was er blijkbaar een jongen ofzo met z'n fiets naar de grond gegaan want toen ik overstak hoorde je echt zo'n fiets omvallen en iedereens hoofd draaide zo om en zo ook de hoofd van die ene wel beetje knappe gast voor mij. Maar hij had z'n haar geknipt. En ja, dat is iets minder.

Niet dat ik ooit tegen hem gepraat heb ofzo. Hij is volgens mij ook iets van zeventien en ik vind m ook niet leuk om te daten, maar wel om te zien. (Ik ben btw pas bijna veertien... Wish I was older...)

Het rampdebielenboek #mijneigenrantboekWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu