Yo. Gister een gestoorde dag gehad.
S ochtends naar de stoffenmarkt geweest. Daar het meest gekke gesprek tussen twee vreemden ooit gehoord. Namelijk: 'kan ik je huid lenen?' En toen moest ze t nog in t Engels herhalen blijkbaar. Want toen kwam er vaagjes 'can I borrow your skin' uit.
Like Tf????????
We zijn hier op een stoffenmarkt en niet een of andere duistere zwarte markt waar ze stukken mens verkopen toch???
Of wel.....? O.oToen ging het onweren en vond mijn moeder me chagrijnig en heb ik mijn fietssleutel naar mijn zusje gegooid en ben in de knetterharde regen naar het busstation gelopen. Die onweer maakte het alleen nog maar spectaculairdere. In de bus wilde er dus bijna een blinde man op me gaan zitten!! Ik schrok me echt dood toen hij opeens bukte, maar gelukkig hield iemand hem tegen en zette hem op zijn plek.
Due avond heb ik het Eurovisie song festival gekeken en het land waar ik voor was is tweede geworden! #teamKris
Niet dat ik niet vond dat Portugal het verdiende. Zeker terecht eerste geworden. Prachtig nummer vind ik ook. Het mag dan wel Portugees zijn, maar het laat me denken aan Parijs. Aan een gezellig restaurantje. Aan de film ratatouille. :) nu wil ik eten:)Voor de rest ga ik morgen echt mijn herkansing verpesten. Ik neem mezelf de hele tijd voor op tijd te beginnen, maar eindig met een dag ervoor pas ermee beginnen.
Ook loopt het een beetje stroef tussen mij en mijn moeder. (Zij is niet de enige trouwens) Zoals ik eerder al gebleken had (Lees: kafkaiaans onweer, fietssleutel)
En Mijn zusje maakt het er niet echt beter op.
Ik had beloofd dat ik nog filmpjes enzo zou plaatsen van het optreden maar ik maak wel vaker loze beloften. Ik zet het er wel een keer in maar moet ze eerst maar eens zien te plaatsen op mijn YouTube kanaal.
Ik ben echt extreem emo geworden. En I lovit. Als het gaat om muziek dan. Aaaahhhh YES. !
Soms wilde ik dat iedereen die dit leest een vreemde is. Zodat ze mij niet oordelen, of juist wel, en ik me geen sorgen hoefde te maken of wat ik zeg er niet te beledigend uit komt of iets in die richting I dont know.
Zit nogal met mezelf in de knoop de laatste tijd. Kan je vrijwillig naar een gekkenhuis gaan? Want ik heb wel zin om nergens aan hoeven te denken en alleen maar kleurplaten kleuren. Finish ik gelijk ook weer een bucketlist challenge.Wad dit het voor nu? Pfffftt. Ik denk het. Oooohhh wacht
Ik heb voor het allereerst een brief gestuurd naar een internet vriendin, die ik trouwens ontmoet heb via Wattpad!', en haar eerste brief is ook onderweg vanuit Ierland en ik ben zooooo benieuwd. Ik hou echt van haar. Dus dat is wel weer een pluspuntje in mijn miezerige leven waar alleen ik mee zit.
Ooookkeeeee ik ben evht aan het zeiken. Maar ik doe niet anders he. Lol.
Ok Weltrusten ik moet echt ff gaan slapen.
Wie vonden jullie trouwens het best van het songfestival ?? Dit jaar moet ik toegeven was het erg divers. Geen schreeuwende en gillende vrouwen in lange jurken Meer bijna. Ik vond veel liedjes wel grappug. Behalve dat jodelen.
Begin
Nooit
Over
Het
Jodelen.
Ever.Oh nog een fijne Moederdag! (Voor een uurtje ofzo)
Jessarea. Hij maakt echt goede muziek!!!!
#huuuugegirlcrushonNia
#nietzekermeervanniets
#drummen? #girls? #waarommeldikdit?De enige foto van mij die met flits gemaakt is waarop ik niet mijn ogen dicht heb. #Ishine
JE LEEST
Het rampdebielenboek #mijneigenrantboek
De TodoMijn gênante en rare leven. Veel onhandigheid en creepy gebeurtenissen. Geniet ervan. (Begin is rete slecht. Ik ben ook al lang geen dertien meer...) #24 in #grappig !!!! #2 in #rantboek !!!!