Inceputul 1

212 6 2
                                    

Buna ... Eu sunt Emma Holister . De curand m.am mutat in Londra cu fratele meu Adam si cu tatal meu mafiot , din pacate mama a murit atacata de clanul rival tatalui meu ...Bocca.
Tata a incercat de mai mute ori sa il ucida pe cel care a omorat.o pe mama dar a esuat . Eu am jurat ca daca el nu va reusii am sa o fac chiar eu .
Aspectul meu ... Eu nu arat tocmai ca o domnisiara . am tatuaje pe bratul drept si pircing in buza si limba ,am 16 ani . Am o motocicleta gravat cu auriu numele meu pe ea..cam de 1 an .
M.am trezit de dimineata foarte enervata pentru ca m.a trezit alarma ...in fine , am trecut peste si m.am dus sa imi fac rutina de dimineata dupa sa ma imbrac. Mi.am ales niste blugi albi rupti in mai multe locuri o bluza neagra care am bagat.o in pantaloni si geaca mea de pile . Mi.am luat geanta si am cobort jos unde erau fratele meu Adam si tatal meu .

- Heii... Ce faceti ?
- Bine Em tu ? Imi spune tata
- Bine.. Eu plec la noul meu liceu ... Imi iau motocicleta .
- Bine papusa.. Ne vedem dupa.. Bye
- Bye

Dupa m.am incaltat cu bocancii mei negrii si am iesit afara si m.am dus la garaj sa imi iau motocicleta . Am plecat si cam in 10 minute de mers am ajuns la liceul la care trebuia sa imi petrec un an ... Offf... Sper sa nu fie multi idioti in el .Am coborat de pe motor si deja am vazut cateva capete care se uitau la mine ca la a opta minune a lumii ... Le.am dat o privire ceva gen " la ce va uitati " iar dupa mi.am luat casca si am intrat in liceu . Mi.am lasat casca in dulapul spus de directoare si m.am dus in clasa . Am observat ca profesoara nu venise asa ca m.am dus si eu in ultima banca de la perete si m.am facut comoda dandu.mi geaca jos lasand la iveala tatuajele mele .. Dar nu.mi pasa.
Dupa cateva secunde in clasa intra 3 baieti bine facuti,dar doar unul mi.a atras atentia . El era inalt ,bine facut ,brunet si ochii verzi .
S.a uitat in toata clasa si cand ochii i.au cazut pe mine s.a incruntat si a venit la banca mea .. Si.a trantit ambele maini pe banca si mi.a spus :

- Cine esti ? Spune uitandu.se la tatuajele mele de pe brat.
- Depinde pentru cine ! Spun eu increzatoare.

El zambeste pervers dar isi revine.

-Tupeista ... Interesant .. Esti noua ?
- Noo .. Pana acum ma ascundeam pe sub banci ! Spun eu sarcastica si deja il vad cum se enerveaza .
- Asta e banca mea asa ca iti propun sa te cari de unde ai venit . Asta e teritoriul meu !
-Hmm... Spun si ma ridic privind in sus pentru ca este foarte inalt fix in ochi.. Teritoriul tau spui nu ? ... Atunci esti un maidanez ?
- Ce ai spus ? Se aproprie si isi lipeste pieptul pe sanii mei , zdrobindu.i.

Am deschis gura sa spun cava dar a intrat profesoara in clasa si nu am mai apucat . Baiatul s.a mai uitat urat la mine iar eu i.am zambit si dupa s.a asezat in banca cu mine pe celalalt scaun .
Va fii palpitant .

Bad girl Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum